Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sende faks med pc?

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Telsys har visstnok endret prisene engang i løpet av 2010. Stusset over at det ikke lenger var så rimelig.

"Vi endret f.o.m den 01.09.2010 prisen på ipFaks fra 89,- mnd til 119,- mnd.
Varsel om dette ble sendt ut i Mai 2010 pr epost, med en oppfølging pr. epost i August.
Du finner også mer info om dette på våre hjemmesider: http://telsys.no/blogg/item/prisendring-pa-telsys-ipfaks.html"

Lurer på hva det ville ta av investering å sette opp noe lignende tjeneste... virker være at det er så å si ingen konkurranse i efaks-markedet??
 

Nutz

Med lem
Er faktisk mange som ikke aksepterer e-post, krever at de scannede dokumentene skal komme inn via fax.
Mulig noe med sikkerhet å gjøre. Lettere å avlytte trafikk over internett vil jeg anta.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Du lager mat ved å blande ut vann og poser med pulver ja? Kunden driver restaurant og har ikke tenkt å sponse Komplett ved å kjøpe seg ny laptop hver måned.
Dårlig plass er - som regel - en gjenganger, og siden arbeidsplassen hans er kjøkkenet..

Men jeg skal foreslå at han bytter ut faksmaskinen med en laptop, scanner og skriver.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Du lager mat ved å blande ut vann og poser med pulver ja? Kunden driver restaurant og har ikke tenkt å sponse Komplett ved å kjøpe seg ny laptop hver måned.
Dårlig plass er - som regel - en gjenganger, og siden arbeidsplassen hans er kjøkkenet..

Men jeg skal foreslå at han bytter ut faksmaskinen med en laptop, scanner og skriver.

Du snakker jo bare vås.... Er vel ikke noen grunn til at en laptop skal bli mer tilsølt enn en fax!?!
Heller tvert imot....

Og, han har garantert et skap, et annet rom e.l. hvor dette kan plasseres når det ikke er i bruk!

Men, nå var det jo ikke dette TS spurte etter.....
 

Knut

Medlem
Fakta er vel at det er enklere å "avlytte" en faks enn epost på ett nettverk som er riktig satt opp
 

Nutz

Med lem
Sikkert Knut, men avlytting av en analog faks ut til papir krever at noen fysisk må koble seg til linjen og lytte mens sendingen pågår.
For å få en kopi av mail er ikke så komplisert, da mailen ligger på mottagers PC som er koblet til internett.
Beklager å skuffe deg, men sikkerheten på maskiner som er koblet til internett er enda stappfulle av sikkerhetshull. Skal ikke mer enn en Trojaner til for å blottlegge hele "møkka".
 

Wolver

New Member
Unngå Telsys i alle fall

Telsys er alldeles ikke noe rimelig faks alternativ, og de har en veldig slett service innstilling. Les alt med liten skrift i deres avtaletekst - de er verken enkle eller rimelige å avbestille, og vil gjerne tvinge misfornøyde kunder til å fortsette hos seg.

(Og se hvilke referanser de får ut av det - noe de selvsagt vet på fornøyd. Det sier noen om serviceinnstillingen spør du meg.)

Jeg vil sky Telsys som pesten i alle sammenhenger framover. Det må finnes konkurrenter som faktisk er vennlige og serviceinnstilte.
 
Topp