Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sende faks med pc?

Telsys

New Member
Telsys er alldeles ikke noe rimelig faks alternativ, og de har en veldig slett service innstilling. Les alt med liten skrift i deres avtaletekst - de er verken enkle eller rimelige å avbestille, og vil gjerne tvinge misfornøyde kunder til å fortsette hos seg.

(Og se hvilke referanser de får ut av det - noe de selvsagt vet på fornøyd. Det sier noen om serviceinnstillingen spør du meg.)

Jeg vil sky Telsys som pesten i alle sammenhenger framover. Det må finnes konkurrenter som faktisk er vennlige og serviceinnstilte.

Hei,

Jeg er produkt og markedsansvarlig i Telsys, og beklager veldig opplevelsen du har hatt. Setter gjerne pris på tilbakemelding på hva du opplevde som problematisk.

Vi i Telsys jobber aktivt for å bare ha fornøyde kunder. Derfor har vi en 30 dagers fornøydgaranti på alle våre tjenester. Er man missfornøyd så sier man bare fra og vi sletter fakturaen. Vi har ingen ting i liten skrift, alle våre betingelser er skrevet i en helt standard font størrelse som skulle være lett og lese.

Siden vi jobber med å levere tjenester som er løpende, så er vi avhengige av fornøyde kunder. Vi har over 3500 bedrifter som kunder, og over 85% av disse svarer at de vil anbefale oss til andre i en kundeundersøkelse vi hadde nå i februar.

Våre avtaler fornyes automatisk med 6 eller 12 måneder (du som kunde bestemmer ved bestilling), og man kan når som helst si opp tjenesten, men den må være sendt oss senest 45 dager før ny avtaleperiode påbegynner. Det er ganske så normalt i vår bransje at man må si opp tjenester noe tid i forkant av en ny avtale/fakturaperiode.

Grunn til at man har en oppsigelsesfrist er at det tar tid å deaktivere kontoer, stoppe fakturering, samt at man har kostnader knyttet til fakturering og lisenser. Vi trenger derfor som de fleste andre i vår bransje noe tid på dette.

Vi er normalt en gjeng med godt humør og som prøver å yte så god kundeservice som mulig. Dersom du har noe supportnummer eller lignende så send det gjerne til meg på en PM så skal jeg se på saken.

Mvh

Eirik Leirgulen
Produkt og markedsansvarlig
Telsys AS
 
Sist redigert:

Steve Cash

Medlem
Har ikke de fleste (stasjonær)PC-er fortsatt innebygd modem? Min har i alle fall det, og jeg har motatt fax med den. Og ja, det skal være så enkelt at du bare kan henge på et modem, hvis PC-en din mangler det, og faxe i vei. Jeg brukte ikke noe annet et program som fulgte med Windows 7.
 
Sist redigert:

Gulliver

New Member
Har ikke de fleste (stasjonær)PC-er fortsatt innebygd modem? Min har i alle fall det, og jeg har motatt fax med den. Og ja, det skal være så enkelt at du bare kan henge på et modem, hvis PC-en din mangler det, og faxe i vei. Jeg brukte ikke noe annet et program som fulgte med Windows 7.

Modem er vel gått ut av repertoaret på pc, USB og Ethernet er vel standarden. Men jeg skal sannelig skaffe et modem, det kan være hendig å benytte fax en gang i blant. For adressater som har en fax kan det være mere å stole på (at "brevet" kommer frem altså) enn email. Og så får ikke onkel Sam vite om det heller?;)
 

Gulliver

New Member
Med mindre du har tenkt å bruke røyksignaler eller telepati, kan "onkel Sam" som du sier, finne ut av det.

Signalene går tross alt gjennom telefonlinen din.

Det kan du vel prinsippielt ha rett i, men det finnes vel en grense for hvor mye han makter å overvåke - selv med roboter?
 
Topp