Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hei fra Trondheim

SEONorway

New Member
Hei alle sammen,


Jeg heter Maria og er fra Trondheim. Jeg driver på med søkemotoroptimalisering or programmering og trives godt med det. Jeg ble medlem i dag så jeg er helt ny her på forumet. Er det noe du lurer på, så er det bare å spørre meg.

Hilsen

Maria:D
 

looper

Medlem
Velkommen skal du være
Men er det ikke en annen som drev SEONORWAY her inne?Mener å huske en eller annen domenedebatt?
 

Kassimaja

Geocacher
Her kan det bli kamp om navnet skjønner jeg. WF's første chick fight kan bli et faktum. Velkommen skal du være!
 

Nutz

Med lem
Hei Maria :D
Hjertelig velkommen!
Gleder med sanseløst til en real cat-fight her inne mellom deg og Anette. :)
 

Santo

Active Member
Domene SEONORWAY.NO er ledig og ikke minst har Anette listet .com domenet for salg

KILDE: https://www.domeneshop.no/forsale.cgi?domain=seonorway.com

Det er ikke sikkert at hun har listet det for salg.

Domenene på tilsalgs-listen til Domeneshop hentes automatisk fra domener som ligger tilsalgs i Sedo sitt system. Så dersom tidligere domeneeier f.eks. fortsatt har domenet stående på sin Sedo-konto (det er mulig, selv om domenet ikke lenger står med Sedo-navneservere), så vil domenet automatisk komme opp som tilsalgs på siden til Domeneshop...
 

SEONorway

New Member
Hei Maria :D
Hjertelig velkommen!
Gleder med sanseløst til en real cat-fight her inne mellom deg og Anette. :)


cat fight! hehehe :p

Jeg har ikke problemer med noen her og vet ikke hverm hun er. Det eneste som jeg husker på var at i Januar2011 en dag meldte hun seg på min nyhetsbrev og tvert sendte
en mail og sa at hun har skjøpt en domene seonorway. com og vil sette en del pris på sine tjenster. Jeg gav henne et par tips. that's it. Om hun går på forumene og skrive negativt om meg er totallt bak mål. det er hun som følger hva jeg gjør her og der og replikerer dem, men på feil måte. :D
 

Dag Frogner

Supermedlem
Chickfight! Chickfight!

Tøft av deg å skrive dette på nettsiden din:

Hvorfor bruke min søkemotoroptimalisering (SEO )? Fordi:

-Websiden din får topp rangering.

Så du garanterer at jeg havner #1 hos Google hvis jeg leier deg inn?

Et lite tips: rydd opp i nettsiden din. Skill ut Norske undersider og engelske hver for seg. Når går det linker hit og dit og når jeg var inne på den Norske utgaven, kommer jeg inn på en engelsk versjon når jeg skal sjekke prisene dine.

Og hva har f.eks dikt og en samling av dine bilder på en SEO-side å gjøre?

Kanskje bare meg, men jeg ble veldig forvirret av all den (unyttige) infoen du har på nettsiden din. Hva med å kutte 90% av det og fokusere på det som du virkelig vil at folk skal lese? Gå gjerne over grammatikken også, det er en del feil her og der og Veldig Mye Bruk Av Stor Bokstav noe som ikke drar seriøsiteten til himmels.

Bare et par vennlig tips. :)
 

SEONorway

New Member
Chickfight! Chickfight!

Tøft av deg å skrive dette på nettsiden din:

Hvorfor bruke min søkemotoroptimalisering (SEO )? Fordi:

-Websiden din får topp rangering.

Så du garanterer at jeg havner #1 hos Google hvis jeg leier deg inn?

Et lite tips: rydd opp i nettsiden din. Skill ut Norske undersider og engelske hver for seg. Når går det linker hit og dit og når jeg var inne på den Norske utgaven, kommer jeg inn på en engelsk versjon når jeg skal sjekke prisene dine.

Og hva har f.eks dikt og en samling av dine bilder på en SEO-side å gjøre?

Kanskje bare meg, men jeg ble veldig forvirret av all den (unyttige) infoen du har på nettsiden din. Hva med å kutte 90% av det og fokusere på det som du virkelig vil at folk skal lese? Gå gjerne over grammatikken også, det er en del feil her og der og Veldig Mye Bruk Av Stor Bokstav noe som ikke drar seriøsiteten til himmels.

Bare et par vennlig tips. :)


Takk for tipset :D, Den er min personlig webside hvor folk kan finne forskjellige informasjon som seo, min robot, mine dikt og manus, reise osv. Det var ikke mening å selge ting på den, men folk bare kom og hyret meg for å jobbe med deres seo og programmering, men på GWM. Her på Multilingual SEO, Internet Marketing Optimization Company,SEO web design, multimedia Norway, global multilingual SEO alt er fokusert på SEO og online markedsføring
se her : den er en enkkel side om seo tjenester SEO Norway - organic one way back link building
og her alt er på norsk SEO Norge- SEO Norway-søkemotoroptimalisering,sosial media og linkbygging

Jeg har ikke fått meg tid til å gå gjennom alt, ting skjer fort.

Tusen takk .
 
Topp