Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Det er vår, jeg er ny og hei :)

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Utfordring. Kan du skrive 10 artikler (ca. 300 ord) om lavvolts hagebelysning - på under 2 uker til 1000 kr?
Jeg holder selv på med kaffe.be og noen ganger går det kjapt å skrive en artikkel, noen ganger tregt (spesielt når jeg ønsker å bruke noen tall og går litt i dybden). Det hjelper noe sykt å ha interesse for emnet selv. Men noen ganger så synes jeg at jeg egentlig har noe fornuftig å fortelle men ikke har et platform (= blog) for det. Skriver jo litt om mygg, vann, hagelys og kaffe allerede..
 

Poteta

New Member
Lavvolts hagebelysning. Jeg ser for meg at jeg kommer til å slite med å si så mye fornuftig/morsomt om det på 3000 ord. Er det reklame?
De to neste ukene skal jeg stort sett tilbringe i et grønt telt, og der har jeg ikke pc. Med litt inngangsverdier hadde jeg rukket det i helgen kanskje.

Utfordring. Kan du skrive 10 artikler (ca. 300 ord) om lavvolts hagebelysning - på under 2 uker til 1000 kr?
Jeg holder selv på med kaffe.be og noen ganger går det kjapt å skrive en artikkel, noen ganger tregt (spesielt når jeg ønsker å bruke noen tall og går litt i dybden). Det hjelper noe sykt å ha interesse for emnet selv. Men noen ganger så synes jeg at jeg egentlig har noe fornuftig å fortelle men ikke har et platform (= blog) for det. Skriver jo litt om mygg, vann, hagelys og kaffe allerede..
 

picxx

Well-Known Member
Har sendt deg et tilbud på pm jeg.
Hør gjerne av deg (ganske kjapt) :)
 

picxx

Well-Known Member
Kanskje ikke rett plassen å skrive dette i en intrudoljsonstråd, men fant ingen andre plasser.

Bestilte 4 artikler fra "Poteta" på fredag og når jeg kom hjem i dag på søndag formiddag var alle ferdigskrevne og leverte.
Kjapp, trygt og sikkert med andre ord.
Kan ikke gjøre annet enn å bare gi de beste anbefalinger.
 

picxx

Well-Known Member
høres bra ut, hvor mye tok frøken poteta for dette?

Hun godtok det tilbudet jeg ga henne, som var 250.- for hver artikkel.

Ellers er vel sånn ca. priser oppgitt tidligere i tråden og all den tid dette ikke er noen offentlig salgstråd får man vel kanskje heller diskutere dette på en gang-til-gang basis.
 

Poteta

New Member
Hjertelig takk for positiv tilbakemelding, picxx :)
Et utfordrende oppdrag der jeg kjente lite til temaet fra før, men alt går med litt fantasi og googling!

En grei infodetalj jeg har glemt å nevne i tråden som kan være kjekk å notere bak øret:
Ettersom jeg jobber i forsvaret er jeg ikke alltid tilgjengelig. Jeg sjekker innboks hver dag flere ganger når jeg kan. For de som evnt. finner det for godt å bruke meg fast kan vi gjøre en ordning med varsling pr. mail. Bare slik at det ikke oppfattes som at jeg ikke gidder å svare :eek:
Det er vanskelig med faste priser i denne bransjen. Foreløpig har jeg benyttet meg av 0,50 pr. ord, eller 1,00 ved oppdrag som haster litt mer.

Igjen, picxx, takk for anbefalingen! :)
 
Topp