Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hei å Hopp

typisk

Utvikler
Jeg er 17 år og har ingen fast jobb.
Dagene brukes stortsett til karving, og har som vanlig 4-5 personlige prosjekter som jeg aldri blir ferdig med grunnet 'karving'.

Har gode kunnskaper om PHP og MySQL + andre teknologier,
men har også planer om å studere webdesign etter en stund
ettersom mine kreative ferdigheter henger på slep.

Må få si at jeg også har savnet et slikt forum som dette.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei og velkommen!

Allerede i andre linjen din, så kan jeg fortelle deg en ting du gjør feil! 4-5 prosjekter er alt for mange baller i luften. Kvitt/legg 3-4 av dem på hylla, så er du igang. Fokuser på et av gangen, og når det går sånn høvelig rundt uten at du må sitte flere timer foran pc'en daglig, så starter du på noe nytt, eller du bygger videre på det ene prosjektet ditt!

Har du laget noe kult du kan vise fram da? :]
 

picxx

Well-Known Member
Hei og velkommen!

Hva pokker er "karving"?

Selv kjører jeg stort sett 10-15 prosjekter, men det er en smakssak.
Størrelse vs. kvalitet vs. ROi er selvsagt veldig viktige faktorer.
Jeg blir stort sett ferdig med 7-8 hver dag.

Uansett velkommen, og husk at de eneste dumme spørsmålene er de som aldri blir stilt ;)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ja, det er forsåvidt sant, det kommer helt ann på hva slags nettsider det er snakk om.

Det finnes de som går på autopilot og de som krever en time i uken. Skal jeg telle med disse sidene jeg har så har jeg fort endel flere.. :]
 

picxx

Well-Known Member
Ja, det er forsåvidt sant, det kommer helt ann på hva slags nettsider det er snakk om.

Det finnes de som går på autopilot og de som krever en time i uken. Skal jeg telle med disse sidene jeg har så har jeg fort endel flere.. :]


Skal ikke telle dine sider nå.

Skal ønske "typisk" velkommen i denne tråden ;)
 

typisk

Utvikler
Hva pokker er "karving"?
Sløvskap, forvirret ^^

Allerede i andre linjen din, så kan jeg fortelle deg en ting du gjør feil! 4-5 prosjekter er alt for mange baller i luften. Kvitt/legg 3-4 av dem på hylla, så er du igang. Fokuser på et av gangen, og når det går sånn høvelig rundt uten at du må sitte flere timer foran pc'en daglig, så starter du på noe nytt, eller du bygger videre på det ene prosjektet ditt!
Joda, igrunn smart. Men får en ny ide hver gang jeg hiver en ;) Evig rund-dans.
 
Topp