Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hoste banneret selv?

pleb

Medlem
Hei,

grunnen til at jeg bruker mye Tradedoubler i stedet for Adservicemedia er hovedsaklig;

1. Større utvalg hos TD.
2. At man slipper å knote med å hoste banneret selv.

Kan dere få til en funksjon der man bare henter ut banneret via en enkel link? Hva er grunnen til at dere gjør det på denne måten? Skaper en del ekstraarbeid.

mange takk for svar:)
 

picxx

Well-Known Member
Tidligere hadde de hotlinksperre på dette, mulig dette er tatt vekk i den nye versjonen?

Forøvrig synes jeg faktisk tvert motsatt av pleb.
Hoster man banneret selv vil annonsen vises så lenge resten av siden også vises (gitt at banner hostes under root). var ikke lenge siden annonseserverne til TD var kjeeeeempetrege og dette gikk også utover resten av sidens lastetid. hadde banneret vært "selvhostet" hadde dette ikke skjedd.
 
Kan dere få til en funksjon der man bare henter ut banneret via en enkel link?

Hei,

Vi har opprindelig valgt bannerhosting fra, men har for nylig laget en funksjon som gjør at våre partnere nå kan velge å la oss hoste bannere for dem.
Denne funksjonen er enda i beta, men det er bare å ta kontakt på mail, så vil jeg gi adgang til denne funksjonaliteten til den som måtte ønske dette.
Når betatest er ferdig, så åpner vi automatisk for at alle selv skal kunne velge løsning.
 
Sist redigert:
Til pleb og alle andre med samme ønske;

Muligheten for at vi hoste bannere for deg er nå tilstede for alle på alle kampanjer. Du finner HTML-koden for dette på samme sted hvor du vanligvis henter bannere og URL'er på kampanjen.

Vi har nå også muligheter for "roterende" tekst- og banner pools. Dette gjør at du kan vise forskjellige textlinks eller bannere som optimeres etter hvilke som gir best inntjening. Du kan velge i forskjellige kategorier av textlinks og bannere (flere vil tilkomme etterhvert), eller du kan la oss velge de kampanjer som går størst inntjening.

Om det er noen spørsmål til bannerhosting eller tekst- og banner pools, så er det som alltid bare å ta kontakt med undertegnede!

__________________
Mvh Tom Roger Olsen - Adservice Media
Email: tro@adservicemedia.com MSN: supportno@adservicemedia.com
Telefon: +45 3232 7711
 
Topp