Kjapp og trygg hosting for Wordpress

God side!

Venator

Medlem
Ble medlem i går / i dag, rundt 12 om natta. Fikk fort hjelp, og syntes kommentarene fra andre, på andres tråder også, er hyggelige.


.... men, syntes designet på siden er litt kjedelig. Kanskje dere kunne funnet på noe mer stilig? :)
Logoen ser bra ut da!
 

zapotek

Medlem
.... men, syntes designet på siden er litt kjedelig. Kanskje dere kunne funnet på noe mer stilig? :)

Tonny vurderer å bytte ut fargen på teksten til sjokkrosa på flammebakgrunn. All denne herligheta blir så omkranset av lekre damer i lårkorte bikinier.
 

zapotek

Medlem
WTF ???

Hvordan ser en lårkort bikini ut?

Sånn ser de ut (fant ikke et med BH desverre):

linux.jpg
 

kongen

kongemedlem
Jeg tror Zappo har misforstått hvem av kjønnene som skal gå med shorts eller bikini. Her fant jeg et bilde av Zappo:

arroyman-long-front-bikini-underwear~10579182.jpg


:eek::eek::eek:
 

Venator

Medlem
Haha, dette var en overaskelse! x)

.. men seriøst,har dere vurdert og skifte farger, eller som noen andre forum har, "user styles". Slik at man kan velge selv :)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Jeg sier som Martin Kolberg - det eneste som teller er innholdet, innholdet, innholdet.
 

picxx

Well-Known Member
Haha, dette var en overaskelse! x)

.. men seriøst,har dere vurdert og skifte farger, eller som noen andre forum har, "user styles". Slik at man kan velge selv :)

Fancy styles eller custom design krever først og fremst nitid jobb med oversetting.
Deretter en masse manuelt arbeid for hver oppdatering.
Tror rett og slett ikke WF er en såpass stor pengemaskin for Tonny at han legger såpass i akkurat det. Dessuten er også dette WF for oss som har deltatt en stund...KISS.
 
Designet trenger nok ingen utskifting med det første, det viktigste her er at forumet er enkelt å bruke og lett finnes av søkemotorer. Bør kanskje vurderes om noen år når web 4.0 eller noe kommer :)
 
Topp