Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Toppselger død?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Snakket med han for noen dager siden, og da påstå han at han kom "sterkere tilbake" til høsten. Jeg for min del tror ikke vi vil se noe til forumet igjen..
 

picxx

Well-Known Member
Personlig synes jeg det er veldig synd om toppselger bare forsvinner inn i skoddeheimen, da det fantes utrolig mye god informasjon der inne.
Om man kun var der inne for å måle tissemann med corleone skjønner jeg at folk ikke likte siden, men som en hjelp til grundere i oppstartsfasen var den ubetalelig.

Synd at han ikke lar den ligge åpen slik at folk har en mulighet til å lese der (stengt for svar-mulighet?) istdenfor at den nå vil bli glemt både av folk og søkemotorer.
 

Adrian

New Member
Det var utrolig mye bra lesestoff på toppselger, og eg fikk utrolig mye hjelp i oppstartsfasen av min bedrift.
Mye lettere å finne fram i enn alle disse statlige nettsidene.
 

Mr.Dude

Medlem
Henger meg på, tull å lukke alt.. det var vel bedre å stenge for nye postinger om man ikke ønsket redaktør / moderator ansvaret.. Så kunne all infoen fortsatt være tilgjengelig...
 

ansari

Medlem
Toppselger har jo vært dø en stund. Den bare ble ikke begravd før nå.
 
Sist redigert:

Randulf Småfix

Kanonfotograf
Det var vel et par grep som måtte taes for å holde den vedlike. phpBB2 er kanskje ikke den beste løsningen. Tipper den krasjet, slik mine sider med phpBB2 alle gjorde.

Vbulletin eller SMF virker lettere å drifte...

Finnes det et alternativ for oppegående "grundere" der det går ann å diskutere uten at alle diskusjoner blir ødelagt av fjortiser, slik som på hegnars grunderforum?

Randulf Småfix
 

picxx

Well-Known Member
Det var vel et par grep som måtte taes for å holde den vedlike. phpBB2 er kanskje ikke den beste løsningen. Tipper den krasjet, slik mine sider med phpBB2 alle gjorde.

Vbulletin eller SMF virker lettere å drifte...

Finnes det et alternativ for oppegående "grundere" der det går ann å diskutere uten at alle diskusjoner blir ødelagt av fjortiser, slik som på hegnars grunderforum?

Randulf Småfix

Forumoppsettet var vel kanskje ikke det beste, men det virket, og folk hadde en mulighet til å lese der. Det største problemet man hadde "på slutten" var vel at det kun var spammere som registrerte seg, og jobben bestod stort sett i å slette spam fra forumet, noe som kan bli kjedelig i lengden uten at tiltak settes i verk for å stoppe det. Forumet forøvrig var det ingenting i veien med, og om man kun hadde stengt for svarmuligheter til alle ville jo i det minste informasjonen der inne vært tilgjengelig for alle. Personlig savner jeg en god del info fra toppselger som jeg aldri var smart nok til å kopiere å lagre internt på maskina. Får håpe at databasen fremdeles er inntakt, slik at det muligens kommer en oppgradering av toppselger ut senere.

Det eneste seriøse alternativet til toppselger slik jeg ser det er vel dette forumet, selv om det dreier seg i hovedsak om markedsføring på internett har man jo også kategorier for generell markedsføring. Jeg vet ikke om noe annet alternativ, men mulig andre vet mere?
 

picxx

Well-Known Member
Har du prøvd å kontakte Corleone, picxx? Og hørt "statusen" på forumet?

"Statusen" er vel grei den :D

phpBB : Critical Error

Could not connect to the database

Har ikke vært i kontakt med Corleone, og godt mulig han heller ikke er klar over at forumet er nede om det er lenge siden han har logget inn....men...det er hans forum, og om det plutselig skulle poppe opp igjen er det jo bare positivt. Hvorfor han ville ønsket å ha det liggende slik er ihvertfall utenfor min fatteevne.
 

Christian

Medlem
Finnes det et alternativ for oppegående "grundere" der det går ann å diskutere uten at alle diskusjoner blir ødelagt av fjortiser, slik som på hegnars grunderforum?

Randulf Småfix

Jeg eier domenet finansforumet.no. Kunne godt satt opp noe greier sånn på hobbybasis, hvis noen er interessert i det.
 
Topp