Kjapp og trygg hosting for Wordpress

En aldri så liten introduksjon

AOB

Skal bare..
Jeg ble 40 i august, har ikke hatt en normal jobb på mange år p.g.a. helseproblemer, og motivasjonen har sviktet i takt med motgang og depresjon, men jeg har en fantastisk samboer og livsledsager som alltid oppmuntrer meg når jeg er nede. Drømmen har i mange år vært å tjene nok penger via Internett til å betale faste utgifter og til livets opphold, noe jeg med egne øyne har sett jeg faktisk er i stand til å klare, hvis jeg bare står på nok. Men det er da også uten tvil veldig tidkrevende, for ikke å snakke om at "there is no such thing as a free lunch."

Jeg har lest og lært om IM de siste tre årene eller så, har kun tjent noen tusen kroner og brukt minst like mye på IM verktøy, outsourcing m.m., men alt i alt har jeg hatt relativt små utgifter, og det har vært en lærerik prosess så langt. Jeg bruker bl.a. Google Adsense og er tilmeldt Amazon Associates, og jeg vil satse relativt tungt på sistnevnte i 2012, for jeg er lei av å hele tiden være bekymret for hva Google foretar seg neste gang, og inntekt via Adsense er ærlig talt ikke noe å rope hurra for i de fleste tilfeller. Det er nybegynnervennlig, dog.

Vel, jeg har allerede begynt å forpeste forumet med mitt mas om ting og tang når du leser dette ... beklager på forhånd hvis jeg blir flisen i noens øye, men jeg vet å oppføre meg både på nettet og i virkelighetens verden, og jeg er verken debattant eller provokatør, bare en vanlig forumbruker som heller klikker "søk" enn å lage en ny tråd hver gang jeg lurer på noe.

Ellers ønsker jeg alle en fin dag.
 

MortenHake

Medlem
Velkommen skal du være! Jeg er relativt ny selv, og jeg kan si at du har kommet til et sted der det virker som om alle vil hjelpe hverandre :) Du er i gode hender.

Hvis du skal satse på amazon så har jeg lært at det er en bra ide å lage omtaler av produkter, eventuelt ha en egen side som kun skriver omtaler av en spesifik kategori de selger på Amazon. Lykke til, og Ikke vær redd for å stille dumme spørsmål. Det er nøkkel for å lære.
 

AOB

Skal bare..
Hei igjen, og tusen takk for slik en hyggelig velkomst; jeg setter pris på det :)

Jeg har allerede lært en del via tråden om oppretting av et ENK, og utover det finnes jo mye god informasjon her i forumet. Jeg håper å kunne bidra med litt selv over tid, f.eks. tjenester og produkter jeg selv har positiv og negativ erfaring med (det begynner å bli noen).

Travellingman, en av mine storesøstre nevnte noe om HTC ved Facebook i går, noe om at hun visstnok hadde vært nær å kaste sin HTC i veggen ved flere tilfeller, men nå har hun skaffet seg en iPhone 4s, og er visst utroolig fornøyd. Ikke se på meg, for jeg har ingen planer om å kjøpe den (iPhone), men jeg er litt spent på hva HTC kommer med på vårparten i 2012! Et skikkelig monster, sies det. ;)
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til WF :)
(fytti katta for et oldingeforum, hehe)
 
Topp