Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google+ "business" sider

Ludus

Medlem
Er det noen av dere som bruker Google+ og "business sidene"?

Jeg har en Google+ profil siden 2007, tror jeg, og jeg har laget 5 google+ sider for nettsidene mine. Nå er det viktig å få besøk fra sosiale medier.

Hva tenker dere?
 

adeneo

Medlem
Er det noen av dere som bruker Google+ og "business sidene"?
Jeg har en Google+ profil siden 2007...
Hva tenker dere?

Det eneste jeg tenker er at du må ha vært jævlig tidlig ute ettersom Google+ ble rullet ut 28 Juni i år, og business delen kom vel for noen uker siden ?
 

adeneo

Medlem
Han mener nok en Google konto, og jeg har også hatt en Google konto i mange år, bare ikke en Google+ profil, som er forholdsvis nytt, men jeg kunne lissom ikke helt dy meg.
 

adeneo

Medlem
Jeg skjønte hva du forsøkte å skrive, men klarte allikevel å kommenterte det.

Når det kommer til Google's business sider, kommer det sikkert til å bli mer populært etterhvert som flere begynner å bruke løsningen, og svært mange firmaer har Facebook sider, og kommer sikkert også til å opprette Google+ Business sider.

Personlig hater jeg sosiale medier som pesten, men jeg har selvfølgelig Facebook sider, Google+ profil, twitter, tumblr, og alt mulig annet, og egentlig bare fordi jeg må, ikke fordi jeg synes noe av dette er fantastisk flott, heller det motsatte.

At de som ønsker det skal ha mulighet til å dele bildene de tok av seg selv i kinkige posisjoner på årets julebord eller skrive hva de akkurat spiste til middag er helt greit, hva dette har å gjøre med søkeresultater for nettsider er helt uforståelig for meg, eller hvorfor firmaer absolutt skal ha profiler på sosiale medier, noe som i utgangspunktet er bare tull, og jeg hadde helst sett at de avviklet hele sosial media hypen, men det er sikkert bare meg som er lei av dette, alle andre synes tydeligvis det er helt topp.
 

Ludus

Medlem
Jeg forstår hva du sier, adeneo.

Jeg bruker sosiale medier bare å få besøk fra dem, å finne informasjon og å ta kontakt med noe personer. Det kommer an på at hvordan du bruker sosiale medier, tror jeg.
 
Topp