Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WLE - Boost i facebook og twitter!

picxx

Well-Known Member
WLE Facebook Booster!
Denne finner du på forsiden hos WLE. Dette er en "lik og bli likt" tjeneste hvor du kan like facebooksider og dele nettsider på facebook. Andre kan også like og dele dine sider. Det er ganske bortkastet å handle inn 100 fans til sin facebookside fra fake kontoer, indiske kontoer, kinesiske kontoer og andre kontoer som overhodet ikke har interesse av hva du tilbyr på din facebookside. Ved hjelp av WLE får du NORSKE liker, fra folk som faktisk liker din side og du kan like eller dele de sidene du selv liker.

WLE Sosiale Medieverktøy!

Socialpay WLE
Dette er den nyeste tjenesten fra WLE Soaiale Medieverktøy.
Her har du muligheten til å generere betalingsknapper for ditt produkt. Du kan også f.eks. beskytte deler av en bloggpost ved hjelp av denne metoden.
Enkelt forklart lager du en betalingsknapp. Brukeren trykker på knappen. Han betaler ved enten å tvitre en melding med url tilbake til din post eller poste en melding på facebook med url til din post. Når posten eller tweeten er sendt kan han laste ned produktet eller lese resten av din post.
En mildt sagt glimrende måte å skape buzz omkring et produkt, en nettside eller deg selv og også en god sjanse for at det "går viralt".

So....what'ya waiting for Jack?

WLE Sosiale Medieverktøy!
 

duppsko

Medlem
idiotisk og det vil ikke fungere i lengden. jeg syns ideen er genial, men likesene vil fremdeles være verdiløse da man kun liker noe for å få poeng til å få andre som kun liker noe til å like din side som kun gjør det for å få poeng. Med andre ord kommer ingen til å noen gang se igjen den siden de liker.
 

namaste

Medlem
idiotisk og det vil ikke fungere i lengden. jeg syns ideen er genial, men likesene vil fremdeles være verdiløse da man kun liker noe for å få poeng til å få andre som kun liker noe til å like din side som kun gjør det for å få poeng. Med andre ord kommer ingen til å noen gang se igjen den siden de liker.

Vennene til de som liker får jo det opp i feed'en sin...
 

duppsko

Medlem
Vennene til de som liker får jo det opp i feed'en sin...

Nei.
Et fåtall får det kansje opp i feeden sin. Du får ikke opp alt i din egen feed med hva som skjer blandt dine venner. Det finnes regel for slik, som er tatt opp i en annen tråd.

Om det skulle skje at at noen ser hva noen "Liker" eller "deler" via dette scriptet, er det svært lite sannsynlig at det er relevant. Og man kan ikke ha innflytelse hos noen som ikke finner en Facebook side relevant.

men at man skal kunne ha noe utbytte av likes man får via scriptet er det samme som å tro på julenissen

Dog, jeg har sett slike sript før, jeg syns det er genialt, om det hadde vært noe å hentet.
Jeg ser ikke hvordan det kan være ulovlig, men jeg har heller ikke satt meg inn i Facebook sine rettningslinjer.
 

picxx

Well-Known Member
Diskusjon om hva som kommer opp i facebookfeeden, om det har noe utbytte, om nissen er gammel, om rødvin er rød eller hvilket år solkongen er født ønskes ikke i tråden her!
Den som ønsker kan benytte seg av tjenesten. De andre lar være! That simple!

Vennligst vis at dere kan opptre som voksne individer og respekter dette.
Takk.
 
når jeg likte de forskjellige sidene var det noen få av dem som lag ved "artikler".. og spammet veggen min..

og hvordan legger man på poeng? står saldo 5 poeng..
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
når jeg likte de forskjellige sidene var det noen få av dem som lag ved "artikler".. og spammet veggen min..

og hvordan legger man på poeng? står saldo 5 poeng..

Du kan sende spam meldinger til e-post adressen som finnes nederst på forsiden etter du har logget inn.
Se videoen eller les bruksanvisningen på forsiden for å se hvordan du gjør ting i medlemsområdet.
 

Bjørn

Domenespekulant
er akkurat lansert, så problemet er få medlemmer.. har vel 5-6 nye likes så langt, så ikke så mange enda da.. :)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det er ganske bortkastet å handle inn 100 fans til sin facebookside fra fake kontoer, indiske kontoer, kinesiske kontoer og andre kontoer som overhodet ikke har interesse av hva du tilbyr på din facebookside

Mulig jeg har missforstått noe, men de "likerne" man får gjennom dette opplegget er jo kun fra folk som liker siden min fordi jeg liker deres og ikke fordi de nødvendigvis er så interessert i det jeg driver med?

Greit at disse er norske og ekte, men om de bare fjerner siden min fra sin feed med en eneste gang jeg liker ders side, har jo heller ikke dette noen verdi?
 

duppsko

Medlem
Mulig jeg har missforstått noe, men de "likerne" man får gjennom dette opplegget er jo kun fra folk som liker siden min fordi jeg liker deres og ikke fordi de nødvendigvis er så interessert i det jeg driver med?

Greit at disse er norske og ekte, men om de bare fjerner siden min fra sin feed med en eneste gang jeg liker ders side, har jo heller ikke dette noen verdi?

Mitt poeng igjen. Men jeg får ikke lov til å si noe i denne tråden. BAH

@tonny: Hvordan er dette morsomt?
 
Sist redigert:
Topp