Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvorfor ble tittelen på tråden min endret?

Pandora

Medlem
Er min overskrift i følgende tråd "%¤&#")(/&%&¤".. endret av moderator til noe annet?
I så fall hvorfor? Er det noe støtende ved "%¤&#")(/&%&¤".. "..

Lurer fælt..:confused:
 

Erlend

Medlem
Det er mye lettere for folk å finne ut hva innlegget handler om med en beskrivende overskrift. Hvis noen søker etter det du skrev om neste gang, så blir det lettere å finne fram. Derfor er det viktig å lage beskrivende overskrifter ;)
 

Pandora

Medlem
hm..

Det er mye lettere for folk å finne ut hva innlegget handler om med en beskrivende overskrift. Hvis noen søker etter det du skrev om neste gang, så blir det lettere å finne fram. Derfor er det viktig å lage beskrivende overskrifter ;)

..syns da virkelig at "%¤&#")(/&%&¤".. " er like så beskrivende som mye annet..

Tenker da at det er godt at jeg finner mine egne tråder under minetråder da :eek:


Lurer fælt, -hva ville være en bedre overskrift i denne tråden da?? :D
 

Dag Frogner

Supermedlem
Noe sånt som "Hvorfor ble tittelen på tråden min endret"?

Jeg selv veldig fan av beskrivende titler. Driver et eget forum, så jeg kjenner godt til dette, og ved å være beskrivende i tittelen, vil nye (og gamle) medlemmer finne tråden når de søker, slik at diskusjonen kan fortsette der, istedet for at det blir opprettet nye tråder om akkurat det samme igjen og igjen og igjen.

Jeg vet ikke hvor mange ganger folk har skrevet f.eks kun "Wordpress" i en tittel. Da er det ikke enkelt å skjønne hva tråden handler om. Skriver man f.eks "Hvordan installerer jeg Wordpress" vil man i oversikten over nye tråder med èn gang skjønne hva dette dreier seg om og om man vil / har lyst / gidder å gå inn for å svare, samt at denne tråden vil dukke opp når man søker etter hvordan man installerer Wordpress istedet for at man får 15 tråder som heter "Wordpress".
 
Sist redigert:

Pandora

Medlem
Legger meg flat..

Noe sånt som "Hvorfor ble tittelen på tråden min endret"?

Jeg selv veldig fan av beskrivende titler. Driver et eget forum, så jeg kjenner godt til dette, og ved å være beskrivende i tittelen, vil nye (og gamle) medlemmer finne tråden når de søker, slik at diskusjonen kan fortsette der, istedet for at det blir oppretter nye tråder om akkurat det samme igjen og igjen og igjen.

Jeg vet ikke hvor mange ganger folk har skrevet f.eks kun "Wordpress" i en tittel. Da er det ikke enkelt å skjønne hva tråden handler om. Skriver man f.eks "Hvordan installerer jeg Wordpress" vil man i oversikten over nye tråder med èn gang skjønne hva dette dreier seg om og om man vil / har lyst / gidder å gå inn for å svare, samt at denne tråden vil dukke opp når man søker etter hvordan man installerer Wordpress.

.. er vel en veldig teit tittel for ett søk slik du beskriver da, hehe..
Men jeg ser veldig godt "problemstillingen" slik du beskriver, og har jo erfart den selv.

Så fra nå av skal jeg forsøke å unngå "personlige" overskrifter og legge meg i selen for at andre kan søke og finne tråden med relevante søkeord. :p

Tilslutt, -gjelder dette kun overskriften når tråden blir opprettet?.

:)
 
Topp