Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ingen registrerte besøk siste 5 dager

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg har vanligvis 5-10 besøkende daglig på en relativt ny nettside jeg har satt opp. Men de siste fem dagene har det vært 0 besøkende hver dag.

Sporingskoden finnes i kildekoden slik den skal og i Webmaster Tools er det ikke rapportert inn feil og siden er koplet opp mot riktig konto for bruk i Analytics.

Noen som har vært borti dette?

Url om det trengs: www frognerfoto no
 
Hei,
har ikke vært borti dette selv. Men kan ikke du gå inn på siden din, og så sjekket du i Analytics Live om det vises at du er inne på siden?

Og om du selv vet du har vært inne på siden men det fortsatt ikke viser i Analytics så må jo noe være galt. Kanskje slette siden i analytics og legge inn på nytt med ny sporingskode?
 

Dag Frogner

Supermedlem
Finner ikke meg selv på live. Har lagt inn koden på nytt, men den har jo ligget der hele tiden.

Vil helst ikke slette siden i Analytics. Er veldig greit å ha historikken, men må jeg så må jeg. Vil uansett vente litt til for å se om det begynner å fungere igjen.

Edit: Fant dette i kontrollpanelet til nettsiden: "Will not count your own visits to your blog".

Gidder noen av dere å ta en liten tur innom www frognerfoto no slik at jeg kan se at sporingen faktisk fungerer og at det kan stemme at ingen har vært innom de siste dagene?
 
Sist redigert:

TorsteinO

Art Director & grunder
stakk også innom der, så nå er det noe veldig galt om det ikke dukker opp noen tall der

ps: bytt farger og font Dag! Syns ikke de kledde sidene i det hele tatt, den grønnfargen der fikk sidene til å virke veldig grå og triste :/ Prøv også å bruke en ekstra farge for å få inn litt kontraster og skape lit liv.

Fonten du har brukt til overskrifter ga meg rett og slett litt "comic sans-følelse", for å si det enkelt. Finn en mye renere font, så tror jeg du vil tjene veldig på det, personlig syns jeg en litt lett og fin grotesk (sans serif) gjør seg veldig godt på denne typen sider, men det er jo litt smak og behag. Det kan også gi et veldig elegant preg med den rette antikvaen (altså med seriffer)
 

Dag Frogner

Supermedlem
stakk også innom der, så nå er det noe veldig galt om det ikke dukker opp noen tall der

ps: bytt farger og font Dag! Syns ikke de kledde sidene i det hele tatt, den grønnfargen der fikk sidene til å virke veldig grå og triste :/ Prøv også å bruke en ekstra farge for å få inn litt kontraster og skape lit liv.

Fonten du har brukt til overskrifter ga meg rett og slett litt "comic sans-følelse", for å si det enkelt. Finn en mye renere font, så tror jeg du vil tjene veldig på det, personlig syns jeg en litt lett og fin grotesk (sans serif) gjør seg veldig godt på denne typen sider, men det er jo litt smak og behag. Det kan også gi et veldig elegant preg med den rette antikvaen (altså med seriffer)

Fonten ble byttet tidligere i dag, men har ikke helt bestemt meg for den ennå. Vil gjerne ha en som er litt "mer" enn resten, hvis du skjønner.

Selve grønnfarger syntes jeg fungerer greit, men kom gjerne med konkrete forslag om du har noen. :)

Hvor mener du jeg burde slengt inn en ekstra farge? På overskriftene f.eks?
 

Erlend

Medlem
Selvfølgelig ikke, men siste 30 dager har det vært mellom 5 og 10 innom hver dag og da er det litt rart at det når er 0, i fem dager i strekk. Spesielt når jeg også vet jeg har vært innom nesten daglig for å finpusse litt på den.

Google Analytics teller ikke mine treff isåfall. Vet ikke hvordan det er med deg.
 

adeneo

Medlem
Har også vært inne på siden din Dag, så da ser du meg sikkert.

På den andre siden så kjøres ikke ga.js, altså filen som brukes av Google Analytics, på siden din, den settes rett og slett ikke inn, og når jeg sniffer pakker så sendes det ikke noe tilbake til Google.

Problemet er den facebook likebox dingsen du har satt inn rett over "ga scriptet", alt som kommer etter den virker rett og slett ikke, har ikke feilsøkt noe mer akkurat hvorfor dette skjer, men prøv å fjern den likebox dingsen så skal du se at det virker.

Eventuelt kan du flytte ga scriptet over likebox koden, men noe er galt med den koden fra facebook (sjokk), så i utgangspunktet bør du finne ut hva, eller bare fjerne hele dritten.

EDIT:

HALLO... øya er det første man blir blind på :eek:

Du mangler rett og slett en quote, altså en slik -> " på slutten at den siste "style" attributten i iframe koden til facebook likebox, og derfor kjøres ikke noe av det som kommer etter likebox'en.

Med andre ord så har du en syntax error, og per i dag så virker ikkeno etter facebook iframe dingsen, ikke engang lukking av body og html :D
 
Sist redigert:
Topp