Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mer trafikk

Kommenter.NET

New Member
Hallo!

Jeg har nå publisert et kliss nytt forum, med gaming, design(Photoshop, Cinema 4D etc), koding (Visual Basic, HTML, PHP etc), donerer seksjon med unike tråder osv, men har bare 20 registrerte.

Her er forumet mitt: Logg inn

Er det noen som har noen ideer til hvordan jeg kan få mer trafikk på siden min? Jeg er sikker på at det er fler der ute enn meg som intresserer seg for koding, design, gaming, webmastering etc.

PS: Hadde vært flott om du tok deg tid til å registrere deg :D
 
Sist redigert:

muffins

Medlem
Først og fremst burde du åpne for lesing av forumet uten å måtte være logget inn. Per nå stenger du jo ute potensiell søkemotortrafikk f.eks. Mange vegrer seg også for å registrere seg på et ukjent forum når de ikke får se hva de får etter registrering.
 

Kommenter.NET

New Member
Først og fremst burde du åpne for lesing av forumet uten å måtte være logget inn. Per nå stenger du jo ute potensiell søkemotortrafikk f.eks. Mange vegrer seg også for å registrere seg på et ukjent forum når de ikke får se hva de får etter registrering.
Fikser nå :)
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Helt ærlig er det der vrient. Forumer krever rett og slett innhold og brukere for å få brukere, så det viktigste du kan gjøre er egentlig å begynne å skrive litt der selv om det du kan, og helst få venner og kjente til å registrere seg der også.

For å si det enkelt og litt slemt - men ærlig - hvorfor skal noen registrere seg hos deg, og begynne å bruke et forum der det ikke er noen andre brukere, når det finnes en milliard andre alternativer der det er masse brukere og svar å få?
 

picxx

Well-Known Member
Hva handler siden om?
Hvem står bak siden?
Hvor skal jeg klikke nå?
Hvordan skal jeg bli medlem?
Hvorfor skal jeg bli (skrivende) medlem?
 

Kommenter.NET

New Member
Hva handler siden om?
Hvem står bak siden?
Hvor skal jeg klikke nå?
Hvordan skal jeg bli medlem?
Hvorfor skal jeg bli (skrivende) medlem?

Jeg står bak siden ;)
Du skal klikke på registrer
Registrere deg, ved å klikke på "Registrer"-knappen til øverst til høyre på navigasjonsbaren.
Fordi du er med på å gjøre sånn at siden blir større, du kan få hjelp av andre medlemmer, og det vil være konkurranser hvor du kan vinne bra premier, som f.eks Videoredigeringskonkurranse.

Forumet er vel et Tech-forum, altså at det handler om koding/design/spill osv..

Vil også komme fler seksjoner etter som fler blir med :D
 

picxx

Well-Known Member
Jeg står bak siden ;)
Du skal klikke på registrer
Registrere deg, ved å klikke på "Registrer"-knappen til øverst til høyre på navigasjonsbaren.
Fordi du er med på å gjøre sånn at siden blir større, du kan få hjelp av andre medlemmer, og det vil være konkurranser hvor du kan vinne bra premier, som f.eks Videoredigeringskonkurranse.

Forumet er vel et Tech-forum, altså at det handler om koding/design/spill osv..

Vil også komme fler seksjoner etter som fler blir med :D

Jeg driter i denne infoen.
Hvorfor forteller du ikke dette til de besøkende på nettsiden din?
Eneste infoen jeg ser er en svær footer med opplysninger om hvorfor jeg skal donere til et tomt forum.
 

Beergear.no

Medlem
Ikke vondt ment men det første som slår meg når jeg åpner siden er
Hva er dette for en side.....
Også syns jeg designet var lite tiltalende...
 

timepoint

Medlem
Tips til flere besøk på nettsiden/ forumet ditt.

Heissann.

Å få fart på en nettside/ forum kan ta tid. Anbefaler deg som flere her, og få i gang litt tråder og debatt. Gjerne skriv litt saker som kan bli funnet på søkemotorene.

Ellers har jeg denne listen på 52 tips som kan være nyttig:
Tips for mer webtrafikk/

Skrev den for noen år siden, men sikker noe du kan få nytte av der.

Du kan jo sjekke ut noen forum med lignende innhold,bla.
Det Store Dyret
og magasinet Kreativt forum.

Ta gjerne å snevre inn temaet på forumet ditt. Det blir mer oversiktelig, og lettere å treffe en målgruppe.

Håper dette kan bidra til videre vekst.
 
Topp