Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bedriftskatalog.no til salgs - Pris 1 NOK

gano

Medlem
Hadde planer om å gjøre noe med dette domenet, men ser ikke at jeg får tid til det i løpet av de neste par årene. Gir derfor dere her på forumet en sjanse til å sikre dere det før jeg sier det opp.

Det er kanskje ikke akkurat et spenstig domenenavn, men domenenavnet sier ihverfall alt om hvilket innhold som bør ligge der:)

Interesserte kan sende meg en epost på gaute ((A)) webdirekt . no
 

clinton4

Medlem
Siden det er et .no domene og det allerede finnes et selskap som heter BEDRIFTSKATALOGEN AS og som eier domenet bedriftskatalogen.no, vil jeg annta at det endre med rettsak om noen prøver å sette opp en katalogtjeneste på dette domenet.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg byr 5.-
 

gano

Medlem
Det vil nok aldri bli en rettsak:) bedriftskatalogen.no har ikke et nettsted som er oppe å går en gang. Selv om det var tilfellet, så ville de hatt liten sjanse til å stoppe en ny katalog med domenet bedriftskatalog.no. Tror det hadde blitt en mengde saker i Norge om dette hadde vært mulig. Alle med entall domener skulle hatt krav på domener med flertalls-endinger etc eller kanskje motsatt.

Fikk en mail med bud på 50 kroner. Slår til på den om det ikke kommer andre bud innen 21.00..
 

picxx

Well-Known Member
hey! jeg hadde vel høyest bud... deler du med oss hvem det er solgt til da.. ;)
 
Topp