Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Moderering av OT innlegg

Bjørn Andersen

Webmaster
Hum, skjønner ikke dette behover for å slette poster selv om det er "offtopic", det dreper ofte interessant diskusjoner, noe som forumet etter min mening ikke har godt av. For den saks skyld så sletter men også verdifullt tekstmateriale som kunne blitt funet gjennom søk i søkemotorer.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Innlegget før det siste relevante var en påminnelse å forsøke å holde seg on topic; så da gadd jeg ikke gjøre annet.
En diskusjon om hvorvidt USA's helsesystem og forsikringer er i forhold til det vi har her hører hjemme i svada-kategorien uansett (hvis man legger det ved siden forumnavnet), ihvertfal imo.
 
Du gidder ikke annet, og dermed dreper du folks interesse for å delta.

Tenk deg at du bruker tid på og skrive et innlegg. Du må ta det innimellom kunder. Slik at om ikke innlegget er langt. Har det tatt lang tid og skrive. Så kommer en moderator og sletter det fordi det off topic... Hadde du giddet og skrive det opp igjen en gang til. Tror folk må ta backup av det de skriver. Tilfelle man skulle legge det ut på feil plass...
 

Dag Frogner

Supermedlem
Nå vet ikke jeg hvilken tråd dette gjelder, men hvis en mod har gitt beskjed om at tråden må komme på rett spor igjen og den ikke gjør det, er det vel ikke rart at ting blir slettet??

Dere fikk jo beskjed om å endre retning på tråden og valgte tydeligvis å ignorere det...
 
Topp