Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Alternativ til adsense?

OldHP

Medlem
Jeg ble bannet selv om jeg var ærlig og sa ifra at jeg hadde en fyllekule/psykose utbrudd som førte til at jeg klikket på mine egne linker i vel viten om min ulovlighet.. tja.. 50/100 ganger? Bare på trass.. vet ikke helt hvorfor.. det er flere medlemmer her på forumet som har lagt merke til den galskapen min.. sendte de mail, og sa ifra om det jeg gjorde, fikk mail noen dager senere om at jeg ble bannet. Alle pengene mine ble sendt tilbake til annonsører og google.

Så.. finnes det noen alternativer til google?
 

Tony J

Alle skal få
Her er løsningen!

Skaff ny internettleverandør (ny ip)

Registrer nytt ENK og få nytt orgnr

Skifte eierskap over alle domenene til ditt nye org.nr

Finn ny host for nettsidene og registrer dette på det nye firmaet.

Gift deg å bruk konens etternavn

Endre for sikkerhetens skyld navnet ditt i navneregistered

Så opprett ny google konto!

Tony
 

Bjørnar

Gründer
Har fått bekreftet fra Google at alt håp ikke er ute, men det er klart at når man sier til dem at man er psykotisk så hjelper det ikke akkurat.

3 grader av utestenging: sperring for visning av annonser, blacklistet nettside, og deretter stengt konto.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det er det største problemet mitt, jeg har ikke gjort noe galt. Fikk en mail om "ugyldige klikk" og vips var kontoen stengt. Mulig noen andre har klikket litt vel mye, men jeg har aldri klikket på egne annonser eller brutt andre regler.

Og når Google er enda verre enn NAV på service, får man aldri noe svar på hva man har gjort galt eller kan gjøre for å få åpnet kontoen igjen.
 
Topp