Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gir bort lenker til "samfunnsnyttige" formål

Tonny Kluften

Administrator
Jeg gir bort gratis lenker til bloggposter og andre nettnyheter som er "samfunnsnyttige" eller fungerer som en "whistle blower" nyhet sett ifra et forbrukersynspunkt. Kort sagt artikler på nett som forhindrer folk i å bli lurt.

Målet er jo selvsagt å få slik nyttig info frem i lyset.

Eks. på en slik side er Acta.

Har du en slik side så legg inn linken her i tråden.
NB! Ikke politikk og lenker kan bli slettet.

Jeg håper at de sidene som blir nevt i denne tråden blir lenket til av dere som leser tråden. Det koster så lite å legge inn en lenke nederst i en bloggpost eller lignende så hvis du finner en lenke som du er enig så gjør det.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg håper at de sidene som blir nevt i denne tråden blir lenket til av dere som leser tråden. Det koster så lite å legge inn en lenke nederst i en bloggpost eller lignende så hvis du finner en lenke som du er enig så gjør det.

Prisverdig Tonny :)
Jeg er helt enig med deg og linker også iblandt til bloggposter jeg mener utfyller artiklen eller er nyttig for leserne på andre måter. Det er jo det en blogg først og fremst er. Kommunikasjon med leseren og andre bloggere. Slik f.eks. wordpress er lagt opp har man jo også gyldne muligheter til kommunikasjon både via kommentarfelt og trackbacks (synd at det er lite synlige trackbacks å se på norske blogger).
Kan ikke anbefale en artikkel slik på stående fot, men skal ha denne tråden i bakhodet :)
 

hansson

Langveisfarende
Flott tiltak. Når du skriver "forbrukersynspunkt" - regner du da med bedrifter også, dvs. at sidene som f.eks. TorsteinO driver om katalogsleipinger og artikler om f.eks. Verdun som selger til ENK-innehavere vil være aktuelle?
 
Topp