Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bloggcamp

peterandrej

pensjonert moderator
Vil vi virkelig lære det? Hadde vi holdt ut å gjøre som henne? :D

Med mitt flotte ytre og utvilsomme blikk for fashion hadde jeg naturligvis enkelt blogget meg til toppen av topplisten. Men jeg har inntil videre storsinnet nok valgt å heller la ungdommen få sjansen til å skinne.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hva lærte du av henne da?

1. Å ta enkelte rosabloggere seriøst.
2. At enkelte faktisk har en plan med det de gjør.
3. At ikke alle rosabloggere har lav IQ og elendig grammatikkunnskaper.
4. At Annette var den første som fikk oss til å le litt.
5. At emner som mote, klær, sminke med en blanding av personlige stuff gir bra utbytte.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Neida, Bjørn - jeg var der og...... Og, det var en salig blanding av folk som var der, så seminaret er nok ikke myntet kun på de ferske bloggerne.

Punktene som rune69 oppsummerer er jo ikke noe lærdom som man kan bruke til noe. Men, han har et godt poeng med at Anette Haga kanskje var en av de som underholdt mest der. Men, det synes jeg sier mer om de andre foredragsholderne enn om unge frøken Haga.
 

picxx

Well-Known Member
Det viktigste med slike camper, treff og hva man kaller det er nok ikke det faglige utbyttet, men nettverkingen man har mulighet til ved å bare være der.

Visste selv ikke om dette, men hadde jeg visst det (og hatt mulighet) hadde det jo vært en grei måte å slå ihjel litt tid på.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
jeg fikk i alle fall noen flere kontakter som kan komme til nytte senere.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Tro meg. Å skrive om noe som gir klingende mynt i kassen er gøy. Å skrive om noe som ikke gir klingende mynt i kassen er enten idealistisk eller kjedelig.
 
Topp