Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor går reisen.....?

Britta

stoffdronning
Vår eldste datter skal en uke til Oldenborg i Tyskland,

Hvis det dreier seg om Oldenburg vest av Bremen, der er jeg født og oppvokst :) Veldig fin by, mye grønt og veldig grei sentrum - Tysklands første fotgjengersone på 60-tallet.

Jeg jobber hele sommeren i matjobben og prøver å forberede meg litt til en travel nettbutikk-høst - da skal jeg selge flere ganger 'offline' og det har jeg ikke gjort veldig ofte før.
Så blir det ei uke ferie i august - blir 40 og får besøk av venner og foreldre, ellers er det ferie i romjula igjen. Og muligens en lang helg i oktober i Tyskland via Praha-lufthavn. :)

Har god ferie alle sammen, sol og varme kan gjerne følge meg her på Sørlandet, vi trenger det med alle disse turistene her nede ;-).

Hilsen, Britta
 
Er blant dem som liker å fiske, og er allerede i gang. For meg er det saltvann som frister, og da blir det liner, garn, runddorg m.m. Skal forsøke meg på makrellen en av de neste dagene. Senere blir det en tur "hjem" til Bergen, og så tre uker i Kroatia. En lang ferie uten store prosjekter i hus og hage.
 
Ingen tur nå i sommer. Venter på tvillinger om et par uker så har vel nok å stri med de første månedene:)
 
Allerede brukt opp ferien for i år..
Skal ikke klage, 3 ukers roadtrip på vestkysten i USA med cabriolet :)
 
he he - takk for det! De 2 første, gleder meg. En av hver:) Tenkte å bli ferdig med en gang!
 
Double Trouble men også dobbel glede når de blir eldre tror jeg:)
 

Ole Avranden

utvandret
Double Trouble men også dobbel glede når de blir eldre tror jeg:)

Det er ikke akkurat noen hemmelighet at det er tøft til tider.
Nyt de første par månedene, de er ganske rolige. Resten av det første året så er trøsten at det blir bedre når de bikker ett år. - Og det gjør faktisk det!
 

Bransje

DaddyO
Akkurat nå sitter jeg i 21. etasje, i en leid condo i Pattaya, Thailand. (litt høydeskrekk hehe, men går visst bra)
Kom hit i går og drar videre til Manila om en ukes tid.
Her er det ganske nice. Første gang i thai.
Har en norsk kamerat på besøk og tar oss et par på balkongen. Ca 28 grader ute. Bassenget er rett under, så vurdere et lite stup... NOT!!!
Lovely Lovely
 
Topp