Finner en god tvist på de fleste temaer så det passer inn med temaet for siden. Send meg en PM!
flippflopp Medlem 19 Sep 2012 #1 Finner en god tvist på de fleste temaer så det passer inn med temaet for siden. Send meg en PM!
flippflopp Medlem 19 Sep 2012 #3 tonny kluften skrev: pris og webside? Klikk for å utvide... se pm! :d
flippflopp Medlem 19 Sep 2012 #5 Tonny Kluften skrev: Tror jeg må få meg briller... Klikk for å utvide... Hehe. Se nå! Jeg skrev den før jeg sendte. Har du ikke fått?
Tonny Kluften skrev: Tror jeg må få meg briller... Klikk for å utvide... Hehe. Se nå! Jeg skrev den før jeg sendte. Har du ikke fått?
flippflopp Medlem 19 Sep 2012 #7 sKrud skrev: sender du meg det samme på pm? Klikk for å utvide... PM sendt! Si ifra om du ikke får den du heller. Da må jeg sende den på nytt.
sKrud skrev: sender du meg det samme på pm? Klikk for å utvide... PM sendt! Si ifra om du ikke får den du heller. Da må jeg sende den på nytt.
flippflopp Medlem 19 Sep 2012 #9 Dag Frogner skrev: Tar gjerne info jeg også Klikk for å utvide... Hurra! Sendt deg en PM