Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk - Kunder som kommer igjen og igjen

Prince

Medlem
Vanskelig å si hvor ofte, det er jo behovet som avgjøre plus endel andre faktorer f.eks. nye ansettelser og slik. Men en konkrett ting som kan absolutt bidrar er NYHETSBREV:
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Det avhenger i stor grad av produktet hos meg.

Forbruksvarer: kundene kommer tilbake når de er fornøyd, av vane og hvis pris fremdeles er ok.
Varer med slitasjedeler: kundene kommer tilbake når det er tid for å skifte (gjerne påminn de); her er det en mulighet å knytte kundene tett, som også f.eks. VW gjør.
Så har jeg noen varer som har lang levetid; mulig at kundene kommer tilbake men antakeligvis ikke siden de ikke husker hvor de kjøpte en dings for 7 år siden.
 
Hei, vi har mange kunder som kommer tilbake for å handle våres produkter. Hvor ofte de kommer tilbake for å handle varierer veldig fra kunde til kunde. Vi har faste kunder som handler hver mnd, mens andre igjen så kan det alt fra et par mnd til over 1 år.
 

n0stra

Medlem
Vet ikke om jeg har hatt et stort fokus på det eller om det har vært tilfeldig, men alle de nisjene jeg har siktet meg inn på har et stort potensiale for nye kjøp (folk bytter ut, de går tom osv) og mange kjøper til andre som gaver eksempelvis.

Så ja, vi har endel kunder som er faste og kommer tilbake jevnlig. Ser de spesielt rundt juletider også.
 

Overlord

Medlem
Jeg ville tro det avhenger veldig om du har en merkevare eller ikke? Og hvor bredt produktspekter du tilbyr? Jeg ser jo at jeg hele tiden er tilbake på amazon.com og komplett, men hvis jeg tilfeldigvis kjøper en sær datadupeditt som de bare har på psdata (beste jeg kom på i farten) eller noe slikt er det mindre sannsynlig at jeg kommer tilbake.
 
Topp