Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Advarsel: IKKE bestill tjenester av Smashing-Web

orginalen

New Member
Uten at en representant fra Smashing Web bekrefter det kan jeg ikke legge ut dokumentasjon da det mest sannsynlig vil bryte med loven. Dersom jeg får fullmakt til å gjøre det så kan jeg gjøre det.

Ja, du er sjefen her, og du kan slette dem. Det er kjempe seriøst av deg:)
Dersom du sletter det har du nok å gjøre det neste året her, for det er mange kommentarer du da bør slette. Ved en sletting vil du også bekrefte seriøsiteten din.
Men det er vel slik det er her. En liten "klan" som bestemmer hva andre skal mene.
 

Tonny Kluften

Administrator
Uten at en representant fra Smashing Web bekrefter det kan jeg ikke legge ut dokumentasjon da det mest sannsynlig vil bryte med loven. Dersom jeg får fullmakt til å gjøre det så kan jeg gjøre det.

Ja, du er sjefen her, og du kan slette dem. Det er kjempe seriøst av deg:)
Dersom du sletter det har du nok å gjøre det neste året her, for det er mange kommentarer du da bør slette. Ved en sletting vil du også bekrefte seriøsiteten din.
Men det er vel slik det er her. En liten "klan" som bestemmer hva andre skal mene.

Du kan være hvem som helst, en seriøs person som snakker sant, en sjalu ex-kjæreste, en misunnelig konkurrent. Det er det ingen som vet, du er helt ny her på forumet.
 

orginalen

New Member
Det stemmer. Jeg er den første som er det?

Mener du at det øker seriøsiteten ved å slette det fordi jeg kan være en sjalu ex-kjæreste når jeg sier at jeg kan bekrefte disse påstandene dersom jeg får aksept til det?

Jeg vet ikke, men jeg antar, at du kjenner han bedre enn meg, et burde for deg ringt en bjelle og undersøkt dette nærmere når det er flere som forteller samme situasjon.
En seriøs aktør forsvinner ikke flere måneder nå og da når han har fått litt penger å leve for så å komme tilbake for mer "påfyll".

Det hjelper lite å ha en timepris på 199,- når kvaliteten suger.
 

orginalen

New Member
Du får slette meldingene du mener ikke passer inn. Så tar vi en prat om ikke så lenge igjen når fakta ligger svart på hvitt. For jeg er helt sikker på at det vil komme;)

Men da må du også være konsekvent og slette samtlige meldinger fra "anonyme" som kommer med kritikk.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Med andre ord mener du at det de andre som har opplevd negativitet rundt Smashing Web som løgn da?

Det er mer seriøst å ta i mot penger, bli borte, komme tilbake 3 måneder senere med et prosjekt, og deretter true med innkasso når du har flere innkassosaker på deg selv?

Men du syntes vel også at det er litt merkelig at det første du skriver her inne er "dritt" om Andre og at vi skal svelge det rått? For alt vi vet kan du bare være en konkurrent som vil sverte Smashing Web mest mulig. Om du ikke vil legge det ut offentlig, kunne du vel i det minste gitt Tonny noe dokumentasjon slik at vi kan få bekreftet at du faktisk snakker sant?

Jeg ser ikke bort i fra at du forteller sannheten, men uten noe dokumentasjon blir det ganske lite tyngde på innleggene dine. Alle kan jo påstå hva de vil uten at noen kan motbevise det når man ikke har fått noe "bevis" på bordet.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Uten at en representant fra Smashing Web bekrefter det kan jeg ikke legge ut dokumentasjon da det mest sannsynlig vil bryte med loven. Dersom jeg får fullmakt til å gjøre det så kan jeg gjøre det..

Det finnes ingenting i lovverket som forbyr fremleggelse av dokumentasjon om selskaper eller oppdrag eller de tingene som har fremkommet i tråden. Du kan imidlertid få et krav om erstatning fra de involverte dersom det du legger ut er usant, men det regner jeg ikke som relevant her siden du jo selv sier at du har dokumentasjon på alt du hevder. Du trenger ingen fullmakt for å gjøre dette.

Opplysninger av personlig karakter eller opplysninger som kan ramme tredjepart, som f.eks barn eller ektefelle, bør du imidlertid ikke legge ut. Ikke fordi det er ulovlig, men fordi uskyldige har krav på et visst vern.
 

orginalen

New Member
Har sendt en melding til Tonny. Men jeg kan si det på en annen måte:

Hvis du skal velge Smashing Web. Kredittsjekk dette org. nr: 997626141 ;);)
 

zenhagen

Medlem
Jeg har brukt André til en mindre designjobb tidligere og var egentlig ganske fornøyd. Han leverte i tide og resultatet var brukbart i forhold til pris.
 

andre

Medlem
Jeg kontakt tonny 18.11.12 om hvor jeg kan legge ut en artikkel der jeg advarer mot Andy. Det regner jeg med du kan bekrefte tonny?


Og om det er noen som tviler på at bransjen har tatt på seg jobb fra meg, regner jeg med at tonny muligens kan bekrefte det ved å sjekke noen logger. For jeg fikk først kontakt med han igjenom WF. Der jeg la ut et innlegg på jobbutlysning om at jeg ville starte et annonse system, jeg skrev også så smått om systemet under Affiliate-programmer. Så at situasjonen har skjedd er kan dere sjekke selv.

At systemet aldri har blitt utviklet kan dere også se. CualityClick.no
Der er det noe amatørmessig oppsett i wordpress for å melde seg på nyhetsbrev. Der du kan få informasjon om når tjenesten er oppe å gå. Det var alt jeg fikk ut av de 25 tusen og ikke det annonse systemet kontrakten beskriver.

Så jeg kan garantere jeg er ikke noen sjalu Ex eller konkurent.
 

orginalen

New Member
Og som flere skriver her om at det kan være en dårlig arbeidsbeskrivelse og ikke dårlig resultat. Kanskje det kan stemme i mange tilfeller. Men her er det snakk om en som har lite/ingen generell utdannelse i faget og har nok selv vansker med å formidle dette videre til sine utviklere i Philipinnene. Da er det ikke rart resultatet blir slik det blir.
 

spikre

peterhamre.no
"orginalen" er ufin i språket. Han bidrar ikke positivt til dette forumet med denne fremgangsmåten. Respons/referanse på utviklere på dette forumet er høyest relevant stoff, men bør publiseres med dokumentasjon samtidig som påstander - alt annet er tull og uten særlig verdi. Tonny er en ordentlig og ærlig fyr - opptatt av åpenhet og fakta. Han er ingen useriøs mann, slik originalen indirekte skriver.
 
Topp