Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Installering av wordpress funker ikke

antidote

Medlem
Hei.
Jeg er på jakt etter nytt wordpress theme og fant til slutt 2 themes som jeg ville bruke.
Det ene lastet jeg ned fra her og det andre her.
Og etter nedlastingen så har jeg duplisert mappen til en zip-fil og prøvd og laste det ned på kontroll panelet og vær gang kommer den samme medlingen opp:
Are you sure you want to do this? Please try again.
Og så prøver jeg igjen og samme meldingen kommer opp. Hva er det jeg gjør galt?
 
Hei Antidote,

du bør aldri bruke piratkopier for som Tonny sier så har de garantert ondsinnet kode i seg. Samme med temaer ifra mange sider der du kan laste ned tema gratis som WordPressThemesBase osv.

Men når det kommer til Woothemes så er de temaene veldig bra og kan anbefales. Du trenger ikke zippe den filen for den er zippet når du laster ned den.
 
Tror jeg vet problemet vis det er premium news ifra woothemes du forsøker å installere.

Mappen du laster ned er zippet og når du åpner den så får du opp en mappe til som er unzippet. Den mappen kan du kopiere til skrivebordet og så zippe mappen der. Nå så skal det fungere å laste opp temeat til WordPress.

Håper det hjelper deg.
 

annettelode

Medlem
wordpress theme

Hei.
Jeg er på jakt etter nytt wordpress theme og fant til slutt 2 themes som jeg ville bruke.
Det ene lastet jeg ned fra her og det andre her.
Og etter nedlastingen så har jeg duplisert mappen til en zip-fil og prøvd og laste det ned på kontroll panelet og vær gang kommer den samme medlingen opp:
Are you sure you want to do this? Please try again.
Og så prøver jeg igjen og samme meldingen kommer opp. Hva er det jeg gjør galt?

Hei,

Det har ingeting med virus å gjøre.Filen er rett og slett for stor og du må inn på ftp for å laste den ned.Har fått denne mld flere ganger når jeg har forsøkt å laste store WP themes via WP dashbordet.
 
Sist redigert:
Topp