Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Installering av wordpress funker ikke

Steve Cash

Medlem
du bør aldri bruke piratkopier for som Tonny sier så har de garantert ondsinnet kode i seg. Samme med temaer ifra mange sider der du kan laste ned tema gratis som WordPressThemesBase osv.
Piratkopier bruker jeg ikke av flere grunner, enten det er temaer eller programmer, sikkerhetsaspektet er bare en av årsakene. Men det med gratistemaer har jeg dog ikke tenkt på. Mener du at det bare er uavhengige sider med Wordpress-tema en skal styre unna? Eller er det også grunn til å tro at gratistemaer en kan laste ned fra Wordpress kan være utrygge? Jeg har antatt at disse er kvalitetssikret på en eller annen måte. (Jeg er klar over at ingenting på nettet er 100 prosent sikkert, men er disse så sikre som en kan forvente at de skal være?)
 

Steve Cash

Medlem
Skummelt, slik er jo umulig å avsløre for en troskyldig sjel som meg, som ikke har kompetanse til å sjekke koden, og selv om en har det vil det ta veldig lang tid hvis en skal gjøre det manuelt. Men i det store internettsammfunnet er det gjerne noen som faktisk gjør slik, og som deler sine funn med verden.

Et google-søk på nettopp freewordpressthemes4u forteller at det ikke er stedet å hente temaer ja. Takk for tips. Åpenbart bør en sjekke tester også av temaer, ikke bare gratisprogrammer, før en installerer. Det har jeg som sagt ikke tenkt på før.
 
Topp