Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Angrerettskjema i Woocommerce

Beergear.no

Medlem
Hvordan gjør dere for å få sendt med angrerett skjema automatisk når en ordrebekreftelse sendes ut? Eller bruker dere "Steinaldermåten" og printer ut og fyller dem ut for hånd, for så å legge dem i pakken sammen med varene?
 

Beergear.no

Medlem
Joda, i vår nettbutikk hos Mystore gjøres dette automatisk.
Det jeg lurer på er hvordan folk automatiserer dette i Woocommerce.
Kan ikke se noen sted jeg kan gjøre det.....
 

Beergear.no

Medlem
Blir lang ordrebekreftelse, men det går selvfølgelig.
Kunne tenkt meg dette på en egen fil som automagisk fyller inn kundedata...

@TorsteinO
Man skal legge ved skjema. Akkurat der er loven ganske klar, men at det sendes på e-post tror jeg nok er godtatt. Ang link er jeg mer usikker, men da har man jo ikke fått skjema, bare en mulighet til å skaffe det..... I alle fall slik jeg ser det.

Du skal få skjema
Når noen selger noe det er angrerett på, har han plikt til å legge ved et ferdig utfylt skjema du da kan benytte. Angrefristen på fjorten dager begynner å løpe når du har mottatt varen og skjemaet. Kjøper du en tjeneste, løper fristen fra bekreftelse av avtalen. Får du ikke skjemaet, utvides fristen til tre måneder, og i noen tilfeller et helt år.

Selger kan ikke endre på oppsettet på skjemaet, som skal være identisk med det du finner i det

Kilde: Angre- og bytterett - Forbrukerrådet.no
 

Beergear.no

Medlem
Om jeg forstår det riktig så er det ingen som har løst dette.....?
Lurer på om det har noe for seg å sende woo folket en e-post....
Var det ikke noen her som kjente dem....mener å erindre at jeg leste det i en eller annen post...
 

SignHver

Medlem
Ja dette var jeg også svært interessert i.

Det skal holde å sende angrefrist-skjemaet på mail sammen med ordrebekreftelsen. Men hvordan får man woo-commerce til å fylle ut dato feks. Håper vi finner ut av dette :)

Det viktigste er at vi får skrevet vårt navn og dato for utsendelse av skjemaet. Resten er det nok en fordel at kunden får skrive ut selv?
 

hansson

Langveisfarende
Dette må det da være mulig å få en utvikler til å lage for deg? Hyr en kar som lager en plugin til woocommerce som genererer en PDF og sender ut når betalingen er godkjent. Woothemes lager nok ikke noe slikt selv, dette er ekstrating som wordpress-samfunnet lager. Men siden norske skjemaer ikke er så interessante på verdensbasis må du nok betale selv for at dette skal bli laget. Trenger ikke å bli så dyrt. Woothemes kan kanskje anbefale utviklere som tar slike oppdrag.
 

Beergear.no

Medlem
Takk TorsteinO. Skulle bare legge inn Minecraft på pcn til minstejenta her, så skulle jeg sette meg ned og klø meg i hodet, men da slapp jeg jo det :)
 
Topp