Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mye problemer med hacking av WP-sider?

Det ser igrunn ut til at de fleste sidene har blitt hacket ca på samme tiden. Kanskje med en ukes mellomrom. Og det er ikke sånn at sidene blir hacket flere ganger, de har holdt seg "rene" etter at jeg har byttet passord på FTP og databaser.

Så det er en del sider som har blitt hacket, men kun èn gang pr side.

Finnes det noen logg for pålogginger (admin) hos domeneshop?
 

Steve Cash

Medlem
Bra. Når jeg leser spørsmålet mitt etterpå, så ser jeg at det kan framstå som frekt, og det var ikke meningen, men samme passord var en sannsynlig forklaring så fremt hackingen ikke har skjedd gjennom domeneshop.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Hehe, no hard feelings. :)

Har forskjellige brukernavn på de fleste (ja, har desverre brukt admin et par steder) og stort sett også forskjellige passord.

Men det jeg sliter mest med er at det ikke er noen gjengangere. Det eneste som er felles er at alt er hostet hos Domeneshop.
 
Hehe, no hard feelings. :)

Har forskjellige brukernavn på de fleste (ja, har desverre brukt admin et par steder) og stort sett også forskjellige passord.

Men det jeg sliter mest med er at det ikke er noen gjengangere. Det eneste som er felles er at alt er hostet hos Domeneshop.

Hvis de har kommet seg inn på domeneshop kontoen din har det nok lite å si hva slags brukernavn og passord du har på selve installasjonene.
Men domeneshop har vel 24/7 support, bare spør de om de har en logg for innlogginger på din konto, hvis disse angrepene har skjedd nylig da.
Da kan du hvertfall få noe å gå etter.
Noe som kanskje er tvilsomt at er aktivert, men du kan spør om de logger endringer på filer.
 
Topp