Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny nettbutikk selges rimelig, 8000kr!!

Remi-AB

Medlem
Har ikke satt noe fast.
Men prisene er medberegnet mva.

Ca 20 % fortjeneste på varene.
Dette kan jo folk endre lett hvis ønskelig.
 

Remi-AB

Medlem
liggere lavere enn de jeg har sett.

De billigste "konnkurentene" har levering 10-15 dager, så er ikke redd for dem for å si det sånn.

Jeg har levering på 3-6 dager, fri frakt..


Men kommer det ingen bud over 5 snart så velger jeg heller og drive butikken sjøl og ansatte noen fra NAV til og arbeide med siden ;)
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg har kikket på løsningen og ser at dette er en god lavterskel mulighet til å teste hvordan det er å drive fullverdig nettbutikk. Det er ferdig satt opp med dropshipper osv. så prisen er rimelig for noen som vil prøve å drive nettbutikk, men som ikke har tid til å sette seg inn i alt fra scratch.
Jeg kan selvsagt ikke gå god for butikkløsningen eller dropshipperen, men det ser ut som en billig og god mulighet hvis man er interessert i å selge den type varer.
 

Remi-AB

Medlem
Sendes varene fra utlandet?? Nei??
Hallo, droppshipping mister!

Dette med mva og toll osv ordner man avtale på med leverandøren!
Droppshippern.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Ok, til meg sa du jo ihvertfall at varene ble sendt fra utlandet, og da er mva-grensa på 200kr uansett, så lenge varene er mva-pliktige.

Er det jeg som tar feil her, så beklager jeg, men jeg tror ikke det, og det er i såfall en ganske vesentlig opplysning. Dropshipping med norsk firma, sendt fra utlandet og 200kr-grensa har blitt tatt opp her på forumet ganske mange ganger, og jeg tror ikke folk har funnet noen (lovlig) vei utenom enda? Eller?

Det skjer endel dropshipping fra lagre i norge også nå etterhvert, endel større nettbutikker kaller det f.ex. at de har varen "på fjernlager", så om 90% av dropshipping skjer fra utlandet er jeg ikke så sikker på.
 
Ok, til meg sa du jo ihvertfall at varene ble sendt fra utlandet, og da er mva-grensa på 200kr uansett, så lenge varene er mva-pliktige.

Er det jeg som tar feil her, så beklager jeg, men jeg tror ikke det, og det er i såfall en ganske vesentlig opplysning. Dropshipping med norsk firma, sendt fra utlandet og 200kr-grensa har blitt tatt opp her på forumet ganske mange ganger, og jeg tror ikke folk har funnet noen (lovlig) vei utenom enda? Eller?

Nå liker vel ikke Tonny slike diskusjoner i en salgstråd, men det er ikke verre enn å opprette en tollkreditt hos tollvesenet så ordner mva og toll seg automatisk uten at kunden merker noe til det. Og trådstarter sier jo at mva OG frakt er innbakt i prisen.
 
Topp