Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sletting av mine innlegg.

Status
Stengt for ytterligere svar.

Tonny Kluften

Administrator
Du har jo fullstendig misforstått sakens kjerne her. Den handler om forskjellsbehandling. Og det er jo krystallklar forskjellsbehandling hvis én manns "PM sendt" slettes, mens hundrevis av andre står og blir stående. Og at Picxx' "buhuhuuhuhuh" får stå, mens det mer relevante PM sendt slettes. Da blir det en latterlig moderering og man kan mistenke at det ligger personlige agendaer bak, uten at jeg aner noe om dette.

Ok, da skjønner jeg problemet. Men grunnen til at de "PM sendt" ble slettet var at vedkommende som skrev de "PM sendt" klaget selv på at det var masse OT i tråden. Derfor slettet jeg også hans "PM sendt", jeg ryddet mao tråden for unyttig info, inkl min egen kommentar :)
BTW, "buhuhuuhuhuh" var ikke i samme tråden.
 

zapotek

Medlem
"PM sendt" er ikke en ytring. Det beste som kan sies om "PM sendt", er at det er en opplysning (unødig sådan). Kan egentlig ikke se at PIPs meninger eller ytringer på noen måte er kneblet ved å fjerne dette.
 

hansson

Langveisfarende
Buhuhuu står i en tråd som ligger utenfor svadakategorien. Skal man følge resonnementet om hvordan reglene fungerer her inne så skulle altså buhuhuu vært slettet på lik linje med alt annet irrelevant utenfor svadakategorien. Skarreværra så skarreværra. Mener nå jeg.
 

picxx

Well-Known Member
Skarreværra så skarreværra. Mener nå jeg.

Enkel løsning= opprett deg ett eget forum, hvor dine meninger er lov.
Her på Wf er det Tonny's meninger som er lov.
Herre, er det virkelig så vanskelig å skjønne for voksne oppadgående personer?
 

hansson

Langveisfarende
Skjønner veldig godt jeg, og sier bare at jeg liker konsekvens og logikk. Ikke småpikeresonnering.

Har forøvrig mitt eget forum. Ser egentlig ikke poenget med å spare på kilobytene for å slette innlegg som ikke er obskøne eller av andre grunner helt upassende.
 

hansson

Langveisfarende
a) Skjønner at Tonny eier dette forumet, og respekterer hans regler.

b) For min egen del anser jeg denne typen moderering for flisespikkeri uten noen praktisk betydning, ergo som noe som har som eneste formål å spare kilobytes.

To forskjellige tanker i ett og samme innlegg. Ooooh. Vanskællig ass.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp