Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva kjennetegner en seriøs webside?

Hvilket design synes du er mest profesjonelt?

  • [url]http://www.demo.whmcsthemes.com/demo.php?systpl=WebHostingCircle[/url]

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    3

AndreasBr

Member
Hallais!

Har drivi og sett på templates til WHMCS og til wordpress, men alt jeg finner virker bare så useriøst.

Jeg så f.eks på følgende:
WHMCS Themes | Live Demo
WHMCS Themes | Live Demo
Portal Home - WHMCS Themes Demo Site

og skulle jeg kun drevet online hadde jeg ikke blunket på å velge en av dem

Men mitt hovedfokus skal være lokale bedrifter, og disse templatesene oser ikke akkurat av profesjonalitet.

Hva tenker dere om hva som kjennetegner et seriøst firma, utifra hvordan websiden dems ser ut?
 

Ludo

Medlem
Hallais!

Har drivi og sett på templates til WHMCS og til wordpress, men alt jeg finner virker bare så useriøst.

Jeg så f.eks på følgende:
WHMCS Themes | Live Demo
WHMCS Themes | Live Demo
Portal Home - WHMCS Themes Demo Site

Smaken er jammen forskjellig. Vet ikke med de to nederste, men den øverste synes jeg ser kjempebra ut, akkurat slik en template skal se ut i 2013. Mange farger, slider på sort bakgrunn, "call to action"-bokser like under slideren, deretter nærmere informasjon og meny nederst. Det er jo det som er stilen nå.
 

xdex

Medlem
Jeg tror det trådstarter egentlig sier, er at disse template-designene ikke ser så "Norske" ut. Det ser veldig amerikansk ut, og det kan fort "ødelegge" litt. Personlig har jeg ingenting i mot det, men som Ludo sier, syntes jeg også den første falt best i smak hos meg.
 

picxx

Well-Known Member
Hva tenker dere om hva som kjennetegner et seriøst firma

Først og fremst lære seg å skrive normal norsk og ikke noe slags ungdomsslang som rimelig kjapt vil ødelegge enhver seriøsitet, uansett design på nettsiden.
 
Topp