Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Introduksjon av Mrtn

Mrtn

New Member
Hey,

Registrerte egentlig denne profilen i slutten av april (og har lurket flere måneder før det igjen) men har aldri kommet til å poste noe. Men nå tenke jeg at jeg skulle prøve å faktisk bli litt mer aktiv.

Jeg er (per dags dato) 18, studerer programmering og er (selvutnevnt) gründer. Med to-årig skolekurs i "Entreprenørskap og bedriftsutvikling" er jeg relativt ny i gamet, men elsker å lære, og har et ønske om å "lage min egen arbeidsplass".

Som sagt studerer jeg programmering og har programmert i cirka cirka 7 år nå, primært for web. Det er dog først nå de siste 3 årene jeg er på et nivå som jeg føler er bra nok til å lage "ordentlige" nettsider av god kvalitet.

Jeg jakter hele tiden "idéen" som skal få hjernen min til å kverne, fingrene til å programmere og forretningsplanen til å (nesten) skrive seg selv.
Jeg har fått noen av disse, med statistisk sett ganske gode resultater. Har laget noen nettsider, hvorav jeg har salgt enkelte av dem for profitt. Jeg har også prøvd freelance, utenom at det er noe jeg har likt veldig godt.

Jeg håper jeg kanskje kan finne litt inspirasjon og skape noen nye kontakter via forumet! Jeg elsker å prate business/webdev/webdesign og kan gjerne være en vegg å kaste (spaghetti)-ideer imot :)

Så vi sees rundt om på forumet, og send meg gjerne en PM hvis du bare vil chatte litt om hva som helst.

Beste hilsner
Mrtn
 
Topp