Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nyt dansk affiliate program, med Norske kampanjer

Pulz

Medlem
Hej mine norske venner

Jeg har startet mit eget affiliate program og har allerede fået nogle norske kampanjer, som jeg gerne vil dele med jer :)

Det er mest CPA kampanjer, nogle med helt op til 305 kr i payout.

se mere på Affiliate program

Det er gratis at tilmelde og jeg har lige nu en signup bonus på $20.

Håber i vil se på den.

Venlig hilsen Pulz :)
 

Pulz

Medlem
Hej Dag Frogner

Mit navn er Ulf Nielsen. Jeg har arbejdet med SEO og online marketing i snart 6 år. Nu vil jeg starte et nyt affiliate netværk med fokus på Europa og specielt norden :)

Jeg har lige nu nogle meget generelle kampajner, som er interessant for alle :)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hei Ulf. Alltid interessant å se om noen kommer opp med nye ideer innen affiliate. Med to kun kampanjer er det jo foreløpig ikke akkurat så mye å vurdere etter ennå (og de to er out of the question for mitt vedkommende).

Men bevares, det kan jo komme noe annet senere. Morsomt med samme programvare som 047 da :)
 

Pulz

Medlem
Hej Rune69

Det er et meget nyt netværk. Så derfor har jeg $20 signup bonus det næste stykke tid.

Hvilke kampanjer kunne være interessant for dig? Jeg er beginner indenfor opstart af sådan et netværk, så gode ideer og kommentar er meget velkommen :)
 

kongen

kongemedlem
Hei,

Hvilke kampanjer har dere? Kan du sende link til landingssider?

Hvor kan jeg finne mer informasjon om Pulz, de finnes ikke i proff.dk
 

Pulz

Medlem
Just nu har jeg kun kampanjer for firmaerne Jobform og Quizonaut. Det er CPA kampanjer med op til $50 i kommission og 7 % konveteringsgrad.

Du kan finde mere information om kampanjerne og om Pulz på Affiliate program
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hvilke kampanjer kunne være interessant for dig? Jeg er beginner indenfor opstart af sådan et netværk, så gode ideer og kommentar er meget velkommen :)

Like enkelt sagt som vanskelig gjort: Kom med unike kampanjer som de andre nettverkene ikke har.

Husk at mange som benytter affiliatenettverk vil være meeeget skeptiske til nye (danske) nettverk pga. dårlige erfaringer tidligere.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Pulz er registreret i Pulz LLC, JLT Freezone, Dubai.

Vil det si at Pulz har hovedkontor i Dubai og at du befinner deg der?

Husk at det er ikke enkelt å bygge opp et troverdig affiliatebyrå da det er så mange som har gått den gale veien de siste årene.

Hvorfor skal man bruke Pulz i stedet for de andre?

Husk at det er ikke kun høy provisjon som gjelder, for den skal jo tross alt utbetales også - samtidig som Pulz skal ha nok til å overleve og levere varene som den beste aktøren.
 

zapotek

Medlem
Det kjappe svaret du må finne svar på er: Hvorfor skal affilates velge Pulz fremfor de andre affilatenettverkene?
 

Pulz

Medlem
Tilliden til nye affiliate programmer er ikke stor, det ved vi.

Vi har(dog ikke jeg selv) arbejdet indenfor det affiliate univers i mange år.

Pulz er 100 % ejet og drevet fra Dubai. Det er ejet af samme person, som ejer siderne Pointshop, Pointblog, Pointdeal med flere. Så kapitalen er der, til at kunne udbetale kommissioner.

Tilliden skal nok blive bygget over tid, men i kan godt stole på os :)
 
Topp