Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Utetemperaturen, hvordan påvirker den besøk på dine nettsider?

zapotek

Medlem
(Poster her istedet for å starte ny tråd.)

OL, hvordan påvirker sportssendingene fra Sotsji besøk på dine nettsider?
 
Mobilleverandørene har de siste årene slitt med konkurransen. Nesten alle bedrifts-abonnementene har også nå fri bruk av minutter, sms og mms til vanlige numre i Norge. Eneste en kan velge grense for er antall GB mobildata inkludert.

De fleste jeg kjenner ringer nesten ikke lenger, men surfer på mobilen. Jeg kjenner nærmest ingen som ringer spesialnummer eller til utlandet. Har snakket med flere venner og de sier at de leser ikke bloggen min med mobilen, men bruker nettbrett eller pc til å lese den.

Ser for meg at mange privatkunder betaler en tusenlapp eller to for bruken av mobildata, hver måned. Hensikten er å surfe på nettet. Det er et behov jeg ikke har, med mindre jeg sjekker kart på sykkelturer, men det skjer ikke ofte og da holder 1000 MB mobildata i overkant hver måned.

Internett har blitt stort med mobilene. Kundene ringer ikke når de kjeder seg ute. De surfer på nettet istedenfor. Det åpner jo for å være tilgjengelige på internett nesten overalt, ikke bare i hus med fast bredbånd, men også på mobilene der folk er ute på tur.
 

metallian

Medlem
Under varmeperioden siste halvdel av juli merket jeg markant nedgang på matsiden min ihvertfall-den har tatt seg opp igjen nå. Mulig det ikke hadde vært så merkbart hadde jeg hatt flere sommer/grill-oppskrifter.
 
Topp