Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Seminar/Konferanse om affiliatemarkedsføring

Jeg er gjerne med! Vil tro at Google ville vært med på noe som dette om det er nok folk som ønsker å det. Alle affiliatetjenester ønsker mer trafikk og vil nok gjerne at folk lærer mer om akkurat dem.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Vi tar gjerne imot innspill. Bli venn med meg på Facebook, så legger jeg deg til i gruppen som er opprettet for innspill og planlegging. Kokker og søl er greit nok i forbindelse med den konkrete planleggingen, men i brainstormingsfasen er det tvert om ;)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Da vekker jeg denne tråden til live igjen.

Vi satser på å få avholdt et seminar/en meetup lørdag 26. april. Planleggingsfasen er i gang, men mer info kommer. Dette er tenkt som en møteplass for affiliatenettverkene og publishere.

Jeg vet at mange av dere ikke er særlig interesserte i å møte andre som driver i samme bransje, av frykt for konkurranse eller whatever.

Men jeg tror vi har mange ting som forbinder oss, og med et par nyttige foredrag (no svada shit) og mulighet for å treffe nettverkene, håper jeg det kan være interessant for mange av dere.

Vi vil starte i det små og legger ikke opp til noe mammutseminar. Men en fest på kvelden skal vi nok flette inn :p
 

Morph

Svart belte i snoking
Hadde vært spennende, men jeg er redd helgen passer dårlig for min del.

Veldig bra tiltak!
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hadde vært spennende, men jeg er redd helgen passer dårlig for min del.

Veldig bra tiltak!

Synd det. Har knotet lenge med dette, og vi valgte å kjøre en lørdag for å få med eventuelle aff-folk som driver på hobbybasis.
 

kongen

kongemedlem
Hvilke foredrag skal det være?

Hvem er det som står bak arrangementet, og blir det skyhøye billettpriser slik som andre markedsføringsarrangement i Norge?
 

amado88

Medlem
Dette har jeg ventet lenge på - count me in. Jeg tror nettverkene samt FB, Google, MS osv er villige til å sponse dette slik at inngangsbilletten blir lav nok til at oss som driver på hobbybasis også kommer.

Det er jo et generelt råd for alle som vil drive med AM/IM at man må komme seg på en konferanse og snakke med andre i bransjen. Norge er et lite land så poenget om konkurranse ser jeg, men verden er stor og man trenger ikke bare fokusere på Norge (det gjør ikke jeg).
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Som Msites nevner, så jobber vi med å finne passende foredrag som er interessante for oss affiliates. Tar gjerne imot ideer til emner, folk eller kanskje du til og med selv vil prøve deg. Vi satser på lav terskel, alt fra erfaringer til kunnskap er toppers :)
 
Topp