Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Blokket av Google? Ikke synlig ved søk på fodmap

cec1973

Medlem
Hei dere,

jeg er litt usikke rpå om jeg poster dette i rett kategori, men hvis ikke, kan noen flytte posten til rett?

Jeg har en blogg Lav FODMAP (Low FODMAP) | TIPS, RÅD OG OPPSKRIFTER FOR DEG MED IBS (OGSÅ FOR DEG MED CØLIAKI OG LAKTOSEINTOLERANSE)

Når jeg søker på ord som "lav fodmap fiskekaker" får jeg ikke opp bloggen min i Google i det hele tatt. Når jeg søker på "lav fodmap makroner" får jeg heller ikke siden min opp. I det hele tatt får jeg ikke siden opp på søk...

Jeg lurer på om dette har skjedd fordi jeg en gang kopierte noen innlegg fra en annen blogg (som også er min) og inn i denne og at Google har blokket meg på noen måte? Hvordan kan jeg i så fall fikse på dette? Jeg har slettet innleggene på den gamle bloggen, men lurer på om det er noe mer jeg kan gjøre?

ARGH, skulle ønske jeg kunne mer om det tekniske her...

På forhånd takk!
 
Sist redigert av en moderator:

Travellingman

Nettgrunder
Ser ikke ut som den er indeksert i det hele tatt.

Gå til wp-admin/options-reading.php på siden din og sjekk om dette er tikket av "Be søkemotorer om ikke å indeksere nettstedet"
 

cec1973

Medlem
Det var som bare f... Hvorfor i alle dager var den tikket av da? Den var ikke tikket av i noen av de andre bloggene mine. Grrrrr...Jaja... Da er det vel bare å håper at jeg kryper oppover på Google-søket igjen... TUSEN takk for hjelpen!
 

webfyr

Medlem
Greit å få konstantert at den funksjonen faktisk virker hvis man skulle få bruk for den i fremtiden, selv om den virket litt for godt i din situasjon :)
 

cec1973

Medlem
Greit å få konstantert at den funksjonen faktisk virker hvis man skulle få bruk for den i fremtiden, selv om den virket litt for godt i din situasjon :)

:-D Og da kan jeg konstatere at det ikke tok veldig lang tid før bloggen min var tilbake igjen. Phu! Tusen millioner takk igjen!
 

cec1973

Medlem
Hehe, been there. Det er skikkelig kjedelig, men noen ganger så er bare ikke alle innstillinger helt riktige...

Og for en som ikke er inne i det tekniske er det bra at det finnes forumer som dette! Jeg har nemlig spurt flere andre, som ikke har kunnet svare meg. Det tok ikke mer enn noen minnutter å få svar her... Tusen takk igjen!
 

cec1973

Medlem
Ka farsken... I en periode gikk det så fint at, men nå er det på an' igjen, med ingen treff fra Google. Om jeg søker veldig spesielt, som på de ordene jeg skrev i første innlegg, kommer jeg til bloggen, men om jeg f.eks. bare søker på "lav fodmap" eller "lav fodmap oppskrifter" finner jeg ikke bloggen på de første 5 sidene... fant den på side 7... Hva har jeg gjort feil nå da? Jeg testet ut noen nye tema for noen dager siden, kan det ha vært litt i overkant dumt? ARGH, blir helt sprø av dette her! :)
 
Topp