Kjapp og trygg hosting for Wordpress

1881.no

GoiNK

New Member
Såå, der var 1881.no registrert på de "rette eigerene" :p
fikk han NILSEN SUPPORT noe for det mon'tro? :p
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Såå, der var 1881.no registrert på de "rette eigerene" :p
fikk han NILSEN SUPPORT noe for det mon'tro? :p
Bare ren gjetting: Jeg vil tro at de først skremte vannet av ham ved å sende to tunge, 30-siders advokatbrev rekommandert og deretter ringte ham og tilby ham 100.000 kroner for domenet. Bare spekulasjoner.
 

kjonix

New Member
Fikke neppe noe i det hele tatt...
1881 har hatt rettighetene på det domenet lenge før Norid åpnet for nummerdomener...
 

Randulf Småfix

Kanonfotograf
Jeg for min del tror han fikk et tilbud han ikke kunne si nei til...

Det er ikke selvsagt at telenor hadde rettigheter til 1881.no, bare fordi de tilbyr en telefonopplysningstjeneste med samme telefonnummer.

Dermed tipper jeg Telenors 1881, la en pen sum på bordet, og truet med full sak med muligheter for medfølgende saksomkostninger hvis NILSEN SUPPORT ikke overførte domenet. Tipper også at det er avtalt at ingen av partene skal kommentere beløpet.

Randulf Småfix
 

Ståle

Medlem
Medio juni 2007 åpnet Norid for norske domener med bare siffere såkalte nummerdomener. Ingen domener var reservert, med unntak av nødnummeret 113.no.

Geir Nilsen i Hønefoss var så heldig å få registrert domenet 1881.no. Få dager etter registreringen overtok Opplysningen 1881 dette domenet. Opplysningen 1881 er eid av Telenors investeringsfirma Telenor Venture.

Idag kom det frem at Nilsen fikk 250.000 kroner for dette domenet. Ansatte i Opplysningen 1881 bekrefter dette.


søkeord.no: 1881.no solgt for 250.000 kroner
 
Topp