Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger søkes for samarbeid.

Nti_consult

New Member
Jeg måtte klikke 2 ganger på flagget med et par sekunders mellomrom så fikk jeg innholdet.
Hei, jeg vet ikke om du har sett noe mer på siden vår, vi ser jo at noe må endres, så vi skulle gjerne hatt noen flere innspill om dette? Vi har tatt vekk flaggene på forsiden slik at det skal være litt enklere å kommer til hovedsiden. Det positive nå er at vi har opp i mot 200 treff pr dag... men trenger mer tilbakemeldinger om hvordan siden virker?
Mvh
Geir Arne
 

pleb

Medlem
men trenger mer tilbakemeldinger om hvordan siden virker?

Hei,

skulle gjerne gitt deg litt tilbakemeldinger, men tror kanskje det vil være lettere om du separerer den diskusjonen i en egen tråd under "Tilbakemeldinger". Ellers lykke til med å få selgere - godt å høre at dere allerede oppnår relevant trafikk. :)
 

Nti_consult

New Member
Vi takker for veldig interessant tilbakemelding, og vi vil se på dette!
Hei

Viser og takker for ditt tidligere svar med kommentarer til vår gamle webside. Vi har nå på bakgrunn av dine og andres tilbakemeldinger endret siden. Vi søker nå tilbakemeldinger både nasjonalt og internasjonalt på vår nye side. Hadde vært fint om du og kunne komme med tilbakemelding på den nye siden spesielt blant annet på bakgrunn av din erfaring som annonseselger. Til opplysning kan vi nevne at i denne fasen hvor siden har vært merket under arbeid, har vi likevel hatt ca 200 treff pr dag.

Mvh
NTI - http://www.linkguide.no/
 
Topp