Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bannerhosting

pondus123

Medlem
Jeg holder på å sette opp et affiliateprogram hos et affiliateselskap.

Andre affiliateselskaper har hostet bannere (ad media) hos dem, men nå må vi hoste dette selv.

Noen tips til hvordan dette gjøres best? Er det bare å sette opp en hostingkonto et eller annet sted, kjøpe et domenenavn og hoste bannere på den måten f.eks.?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Andre affiliateselskaper har hostet bannere (ad media) hos dem, men nå må vi hoste dette selv.

Tør jeg spørre hvilket affiliatenettverk det gjelder? Kan ikke erindre noe nettverk som ikke hoster bannere selv, men det kan jo ha gått meg hus forbi.
 

pondus123

Medlem
Har du en egen nettside, hvor bildene ikke er blokkert for HotLinking - kan andre nettsider sette de inn via Iframe.. Som mulig tenker på?
Nå var jeg ikke helt med :)
Ja. Eller bare bruke ei mappe på artikkelkatalogen.no el. lign.
Takk for svar. Affiliateprogrammet er for Artikkelkatalogen (!) ;) Kjøper nok et eget domene og hosting da.
Tør jeg spørre hvilket affiliatenettverk det gjelder? Kan ikke erindre noe nettverk som ikke hoster bannere selv, men det kan jo ha gått meg hus forbi.
Zanox. Utrolig mye arbeid å få satt det opp. Netbooster, Adservice, Euroads osv. gikk som en lek i forhold.
 
Topp