Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøpe Bitcoin

Chris M

Medlem
Mener å huske det tok ett par dager første gang i alle fall. Men mulig systemene er bedre nå. Husk ellers å overføre summen til din wallet med en gang. Ellers blir det ganske urimelige gebyr for lagringen.
 

Stoppet

Banned
Man kjøper ikke bitcoin direkte,men indirekte ettersom fondet kjøper Bitcoin. Fondet følger prisen til Bitcoin. Les mer her https://xbtprovider.com

Husk nå for all del også at disse fondene er i valuta, og at du da også får svingningene der mot norske kroner. Så det blir en mellomvaluta her man også må ta hensyn til. På godt og vondt selvfølgelig. F.eks: Bitcoin - SEK - NOK, i stedet for Bitcoin - NOK.
Og kjøper man fond så kan man ikke bruke Bitcoins til å kjøpe noe.
 

Stoppet

Banned
Vil bare minne om at når ting har vokst inn i himmelen så er det fare på ferde. Noen som husker Opticom?

Eller tulipankrakket?

IMG_1735.PNG
 

knippsen

Medlem
Vil bare minne om at når ting har vokst inn i himmelen så er det fare på ferde. Noen som husker Opticom?

Eller tulipankrakket?

Vis vedlegget 1574

Hehe, hadde en god del penger i Opticom i "the golden years". En dag våknet jeg til at aksjene hadde doblet seg i verdi. Woho tenkte jeg. Solgte selvfølgelig ikke. Noen dager senere var hadde aksjen halvert seg igjen. Man kan si mye om Opticom, men kjedelig var det i hvert fall ikke å investere i det selskapet :p

Forøvrig en interessant dokumentar om Bitcoin som er lagt til på Netflix nå for de som er interessert.
 

Grunder82

Medlem
Bitcoin er fremdeles ekstremt billig om man tenker risk/reward.

Ja, det er en sjanse for at alt går tapt, men den har også potensialet til å 100 gange seg. Ikke mange aksjer eller and valutaer som har det potensialet i dag. Jeg tipper 1 BTC koster 10 000 på denne tiden neste år.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Ethereum tar nok over etterhvert, tror jeg.
BTC er jo limited, men begrepet cryptocurrencies har også andre typer valuta.
Analogi: hvis det er ikke er nok USD og det er en begrensning på antall USD, da begynner man å handle i EUR.
Tror jeg - men jeg vet ikke så veldig mye om dette. Skulle visst mer.
 
Topp