Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sende penger til Bangladesh?

Steve Cash

Medlem
Det kommer an på hvor mye du skal sende, jeg sjekket websidene til Forex og Western Union. Hos førstnevnte må en møte opp hos en av filialene deres, ser det ut til. Hos sistnevnte ser det ut til at en kan gjøre jobben på nett. Gebyr 25 kroner for å sende 1000 kroner, gebyr 100 kroner for å sende 10000 kroner. Jeg vet ikke om du syns dette er akseptabelt, men en skal jo ikke lete så lenge etter løsning eller reise så langt før det koster like mye. Mottaker må møte opp på et agentkontor i Bangladesh for å få pengene ser det ut for. Jeg gjør oppmerksom på at jeg aldri har prøvd dette selv, så jeg kan ikke gå god for hvor godt det virker i praksis.

Ellers er jeg enig i Bitcoin e.l. er greit hvis det passer for mottaker.
 

Marius_J

Social Engineer
Sender penger tid å ofte med Western Union. Kan enkelt gjøres ifra nett det. Hvor mye det koster kommer an på mottaker land og hvor mye penger som skal sendes.

De trenger heller ikke møtte opp på et kontor, om du har deres konto nr i landet kan de også overføres ditt. Men de fleste vil vel ha cash rett i handa.
 

amaheath

Medlem
Som Pong sier, Transferwise er billig og bra, ser ut som de støtter Bangladesh også.

Men selvsagt ikke sikkert de ønsker penger rett på bankkonto, Payoneer er litt mer "skjult". Uansett, har sendt penger til Brasil flere ganger med Transferwise og pengene var alltid på bankkonto dagen etter.
 

Stoppet

Banned
Er payPal et alternativ?
 
Topp