Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Komplett nettbutikk vurderes solgt.

Kurt Michelsen

New Member
På grunn av bytte av jobb velger jeg å selge min nettbutikk.
Det en dropshipping nettbutikk med ca 34000 varer. Lageret er ligger i Spania, de pakker og sender.
Prestashop leverer backoffice og BigBuy står for varelageret og support. Sjekk www.shopweb.no
Jeg selger for 30.000,-
I år er over 92000 unike besøkende og butikken er på 5 språk og to valuta.
 
Sist redigert:

Stoppet

Banned
Omsetning i fjor og i år?
 

Kurt Michelsen

New Member
Omsetning i fjor og i år?
Den ble etablert i år og har ingen omsetning så langt, det kan ha med marketsføringen ol, derfor selges den for "selvkost". Butikken har support fra leverandør og kan også selge på Ebay ol. Omkostningene pr år er ca 14000,- og det er de årlige avgiftene til BigBuy og Prestashop.
Den ferdig oppsatt.
 

Stoppet

Banned
Så til tross for over 92000 unike besøkende har du null i omsetning? Ikke en eneste som har kjøpt noe?
 

Kurt Michelsen

New Member
De aller fleste er fra EU land. Min statistikk fra backoffice forteller meg IP adresse og hvilken link som er brukt. Direktelink er på 87565, resten er google, facebook ++
Resultat fra annonsering (facebook og instagram) viser størst nedslag i Spania, Frankrike og Tyskland.
 

ptomter

Medlem
When something smells fishy it usually is... 30.000 er dette inntekt per måned? Og i såfall hvorfor i alle dager gir du fra deg denne, dersom denne nærmest går av seg selv med dropshipping? ...
 

Stoppet

Banned
When something smells fishy it usually is... 30.000 er dette inntekt per måned? Og i såfall hvorfor i alle dager gir du fra deg denne, dersom denne nærmest går av seg selv med dropshipping? ...
Du må lese innlegget skikkelig. Han har kun hatt to salg. Han ønsker å selge selve nettbutikken for 30.000,-
 

ptomter

Medlem
Du må lese innlegget skikkelig. Han har kun hatt to salg. Han ønsker å selge selve nettbutikken for 30.000,-

Fått i deg kaffekoppen i dag? ;) Leste innlegget men når det står jeg selger for 30.000 så var det i mitt hode fort ganske uklart om han mente da per måned eller nettbutikken. men kanskje bare jeg.. .som ikke er god på å tolke ...
 

Stoppet

Banned
Fått i deg kaffekoppen i dag? ;) Leste innlegget men når det står jeg selger for 30.000 så var det i mitt hode fort ganske uklart om han mente da per måned eller nettbutikken. men kanskje bare jeg.. .som ikke er god på å tolke ...

Men resten av innleggene i tråden gjorde deg heller ikke opplyst om dette? ;)
 
Topp