Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger noen tilbakemelding på Gartit Creative

Mando23

Medlem
Fra et kjøpers perspektiv er ikke bananer særlig appellerende, selv om jeg ser den delen av at du leverer "alle deler".
 

Selvfiks

Medlem
Hei igjen.

Da har jeg fulgt alle råd jeg fikk så godt jeg kunne.

Følgende har blitt gjort:

  • Endret størrelse på font og type.
  • Endret Bilder.
  • Endre fra vi og oss til jeg og meg.
  • Fjernet facebook ikonet på toppen og flyttet det til footer, dette har jeg gjort også med personvern og vilkårs delen.
  • Lagt til Om Gartit Creative
  • Rettet opp skrivefeil som ble påpekt.
  • Fått satt inn Cache for å gjøre nettsiden raskere.
  • Footer er ikke lenger det samme som menyen på toppen.
  • Skrevet litt mer om hva jeg mener med skreddersydde nettsider.
Gjenstår:

  • Det som gjenstår er logo tilpasningen.
  • Og vurdere om jeg skal fjerne drift delen i nettbutikken.
Si gjerne i fra om hva dere syntes om resultatet av dette.
 
Hei, logo er fortsatt uklar, nå er den bare litt større. Dersom du ser på https://www.gartitcreative.no/wp-content/uploads/2018/01/cropped-GClogotrans-3.png så ser du den er klar og fin, men i og med at den ikke vises i den størrelsen på nettsiden, så blir den blurry/uklar.

Jeg hadde lagret logoen i Photoshop i nøyaktig den størrelsen den vises i på nettsiden. Teste litt forskjellige settinger når du resizer kanskje også, slik at du sørger for at den blir "crisp" og klar også i små formater.

PS: Lite tips om favicon - det er jo umulig å se som det er nå, lag en egen variant kun for favicon, kun G inni den sorte sirkelen og uten det hvite rundt. Her må man antagelig jobbe litt med pixlene for å få det uttrykket man ønsker.
 

Selvfiks

Medlem
Du selger SEO, nettsider, facebooksider, logoer, nettbutikker osv. Ikke for å være frekk, men kan du alt dette til fingerspissene? Det bør være på plass før nettsiden :)

Hei Tonny. Det står litt mer om hva jeg tilbyr og mener med det under priser. Men alt må tilpasses etter hva kunden ønsker og deres budsjett.

Men som det er med all programmering så blir man aldri ferdig utlært. Ting er stadig i utvikling og man må tilpasse sin kunnskap deretter.
 

Selvfiks

Medlem
Hei, logo er fortsatt uklar, nå er den bare litt større. Dersom du ser på https://www.gartitcreative.no/wp-content/uploads/2018/01/cropped-GClogotrans-3.png så ser du den er klar og fin, men i og med at den ikke vises i den størrelsen på nettsiden, så blir den blurry/uklar.

Jeg hadde lagret logoen i Photoshop i nøyaktig den størrelsen den vises i på nettsiden. Teste litt forskjellige settinger når du resizer kanskje også, slik at du sørger for at den blir "crisp" og klar også i små formater.

PS: Lite tips om favicon - det er jo umulig å se som det er nå, lag en egen variant kun for favicon, kun G inni den sorte sirkelen og uten det hvite rundt. Her må man antagelig jobbe litt med pixlene for å få det uttrykket man ønsker.

Takk for gode råd på dette. Jeg skal jobbe litt mer med dette. Ble litt sent i går, så mulig resultat deretter.
 
Topp