Kjapp og trygg hosting for Wordpress

AdSense viser bare offentlige tjenesteannonser

Andreas

Medlem
Hei! Nå de siste ukene har ikke AdSense annonsene på nettsidene mine blitt vist. I stedet har det bare blitt vist offentlige tjenesteannonser og jeg tjener ingenting.:mad:

På forsiden når jeg logger inn på AdSense står det: "Sidene dine viser offentlige tjenesteannonser (PSA, Public Service Ad) fordi du ikke har bekreftet kontaktinformasjonen din." når jeg klikker på linken ved siden av som det står "Flere detaljer" på kommer jeg til betalingsloggen, men ikke noen informasjon om hvordan jeg får tilbake de vanlige annonsene. Det eneste interessante er at det står at utbetalingene mine holdes tilbake for tiden fordi jeg ikke har skrevet inn PIN-koden ennå (jeg måtte be om en ny da jeg mistet den forrige).

Er det noen som tror de vet hvordan jeg kan få fikset dette? Tusen takk for hjelpen!:)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Alt du trenger og gjøre er å trykke inn denne pinkoden din, og annonser vil vises som normalt.. Husker jeg var gjennom akkurat denne biten selv for en stund tilbake!
 

Andreas

Medlem
Ok, takk :) Men nå har det seg desverre slik at jeg ba om en ny pin-kode i går, men i dag fant jeg den gamle som jeg hadde lett etter. Er det noen mulighet for å avbestille den nye pin-koden og bruke den jeg har?

Tusen takk for at dere er så hjelpsomme :)
 

Andreas

Medlem
Ok, nå har jeg skrevet inn pin-koden og det fungerte, men google viser fortsatt bare offentlige tjenesteannonser. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det?
 

picxx

Well-Known Member
Om det er designhjelp.com du snakker om printer den ut annonser til meg ihvertfall.
 
Topp