Kjapp og trygg hosting for Wordpress

hva synes dere om Googles nye nettleser Chrome?

Gomlers

Member
Har prøvd den i et par timer nå, og som alltid så leverer Google GODE beta-versjoner..

Tar vel kanskje noe tid før denne browseren kommer med addons muligheter lik firefox, men hittil er jeg meget godt fornøyd :)

Ekstra flott er "oppstart" siden som viser et lite "referat" av surfehistorien, slik at man KJAPT treffer de sidene man ofte er på, og enda bedre: Man glemmer liksom ikke hvor det var "en så det, og det og det..."

Regner med de fleste her vet hva jeg snakker om, hvis ikke så finnes den her:
Google Chrome - Last ned en ny nettleser
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
HeltSikker: det var det første jeg reagerte på også, den var LYNRASK ;)
 

Tonny Kluften

Administrator
Det kommer ikke som noen bombe at den er bedre enn FF og IE på mange områder. Og det kommer nok til å bli sinnsvakt mange plugins til denne også etterhvert.
Endel småting dog.
Ser ut som den viser nettsider på samme måte som IE, altså "feil" i forhold til FF.
Scrolling med hjul går alt for fort, sikkert en innstilling et sted.
 
Sist redigert:

Niclas

New Member
Har testet den i noen minutter, og må si det gikk unna. Som brukernavn sier så viser den sider "feil", men det kommer kanskje en fiks. Alt i alt en positiv opplevelse, men jeg lar den ligge inntil det kommer plugins o.l. som jeg må ha.
 

tyr897

Medlem
Bare såvidt testet den. Den var veldig kjapp i oppstart, men brukte litt lang tid på tilkoblinger. Eller så er det bare fordi nettverket mitt er veldig ustabilt om dagen :)

Den viser forøvrig ikke nettsider likt som IE, men likt som Safari, som er ganske bra på standarder.
 

Gomlers

Member
Ikke i norge kanskje, men Safari er da ganske kjent den...!
Chrome er iallefall basert på metodene til Safari leste jeg ett sted...

Og som mange sier her.. hos meg også! - Den er lynrask!
 

Ståle

Medlem
syns det ser bra ut, og i og med at den er såpass minimalistisk så benytter den skjermplassen veldig bra.

Merker også forskjell på hastigheten, og liker startsiden.

Men merker meg at den viser noen sider feil. (noen ødelegger den helt..)

edit: Fant denne for de som ikke liker Google: DinSide.no - Vent nå litt, Google ...
 
Sist redigert:

Helge

Profesjonell Googlesøker
Dette ble det vell spørt om når du innstallerer nettleseren, om google skal få lov til å få den informasjonen, og du kan velge å ikke gi det fra deg og allikevell innstallere mener jeg på.
 
Topp