Kjapp og trygg hosting for Wordpress

oppsett av 301 redirect - Gjorde jeg det riktig?

Tonny Kluften

Administrator
Kan ikke si om du har gjort det riktig hvis du ikke forteller hva du har gjort.

Og du vil ikke få flere lenker uten at noen lenker til deg. :D Neida, skjønner hva du mener og svaret er nei, ikke flere lenker totalt. Google osv. skjønner at et nettsted med og uten www er det samme og teller lenker deretter.
 
Sist redigert:
Hei!

Har fått beskjed fra SEO-tools at jeg burde sette opp en 301 redirect mellom http://fagmanndotno http://wwwfagmanndotno

Det er nå utført, men det gjort på det riktig?
Og vil det gi meg særlige flere med inngående lenker i Google og Yahoo. samt forhåpetligvis høyere PR i Google?

Hei,

Bygge hus? Kontrakter, forskrifter og hÃ¥ndverker husbygging - Fagmann redirecter med 301 til fagmann.no, så ja - dette har du gjort riktig. Det samme ser ut til å gjelde undersidene.

Om det har noe for seg er jeg usikker på. Om ikke annet får man finere URL-er av det. ;)
 

hansvh

Medlem
Redirecten din fungerer utmerket. wwwfagmannno er nå permanent flyttet, dvs returnerer kode 301, til fagmannno.

Jeg er veldig for å droppe www da det er implisitt og tungvindt. (Les mer hets på www. is deprecated.)

Ang. inngående lenker i Google og Yahoo kan jeg ikke se hvorfor du skal få.

Ang. høyere PageRank ser jeg på det som plausibelt, men lite trolig uten andre "små monner". Det er fornuftig å gjøre og fornuftige ting lønner seg. Siden fremstår som mer ryddig og det er tenkelig at det belønnes.

Jeg tviler dog på at noen VET noe sikkert om disse tingene.
 
Sist redigert:

tyr897

Medlem
Jeg redirecter som regel fra domene.tld til www.domene.tld

Helt enig i at domenet skal være tilgjengelig uten www foran, men den gode grunnen til å redirect til www. er at når man skriver inn addressen i for eksempel et forum, vil www.domene.tld automatisk bli omgjort til en lenke, mens www. ikke vil bli det.

Derfor ønsker jeg at når brukere referer til min side, vil de tenke www.domene.tld og ikke domene.tld
 
Topp