Kjapp og trygg hosting for Wordpress

sletteknapp ?

Kan godt hende jeg er blind, men hva med en slette/edit-knapp på trådene? Greit nok at man kan redigere rett etter at innlegget er skrevet, men kunne vært greit senere også, hvis man f.eks har solgt noe.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Jeg er mer enig med danielaune

Hadde vært mye bedre om vi kunne redigert senere også.

F.eks, jeg spør om en ting med CSS, så kan jeg redigere tittelen til at det står [LØST] bakom når saken er løst, da er det mye lettere for folk som lurer på det samme å finne fram til et løst problem. samme med [SOLGT] etc.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg er mer enig med danielaune

Hadde vært mye bedre om vi kunne redigert senere også.

F.eks, jeg spør om en ting med CSS, så kan jeg redigere tittelen til at det står [LØST] bakom når saken er løst, da er det mye lettere for folk som lurer på det samme å finne fram til et løst problem. samme med [SOLGT] etc.

Det er et OK forslag om admin's og moderatorer går inn og skriver "løst" og "solgt", men å la hver enkelt medlem redigere sine innlegg så lenge de vil er en veldig dårlig løsning.

Det har forekommet noen disputter her på WF, og om enhver kunne redigert sine innlegg så lenge man hadde villet (om jeg ikke husker feil var det nettopp derfor dette ble innført) ville det blitt kaotisk når en innleggsskriver hadde gått tilbake på sine påstander, og alle andre innlegg hadde vært basert på den påstanden.

Om det er noen som ønsker å forandre annet enn skrivefeil i sitt innlegg (10 min. er mer enn nok for å fikse skrivefeil), send en pm til moderatorene eller en admin.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
evt legge inn en kode slik at trådstarter kan trykke på en [LØST] / [SOLGT] knapp slik at den oppdaterer tittelen automatisk. Men om mods/admins har tid nok til å gjøre det på løste poster så hadde jo det vært elskverdigt :p
 

picxx

Well-Known Member
evt legge inn en kode slik at trådstarter kan trykke på en [LØST] / [SOLGT] knapp slik at den oppdaterer tittelen automatisk. Men om mods/admins har tid nok til å gjøre det på løste poster så hadde jo det vært elskverdigt :p

Synes du trenges en løst/solgt knapp på forumet?
Er jo ikke akkurat NWF da...
Håper de fleste faktisk kan lese her inne.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Ja, jeg synes faktisk at det trenges.

La oss si at en bruker søker etter et problem, han finner 9 titler som matcher hans problem. En av de står det [LØST] bak. Det sparer han for mye tid, og webforumet.no hadde med en gang blitt et mye bedre sted å slå opp ting på.

Bare mine meninger, men, du må innrømme at det hadde vært en kjekk løsning ? :p
 

picxx

Well-Known Member
Ja, jeg synes faktisk at det trenges.

La oss si at en bruker søker etter et problem, han finner 9 titler som matcher hans problem. En av de står det [LØST] bak. Det sparer han for mye tid, og webforumet.no hadde med en gang blitt et mye bedre sted å slå opp ting på.

Bare mine meninger, men, du må innrømme at det hadde vært en kjekk løsning ? :p

Faktisk ikke, jeg har vært inne på en god del [løst] tilfeller på NWF.
Problemet er at de har ikke løst mitt problem, selv om jeg fikk opp deres tråd i mitt søk.
Om jeg derimot hadde vært en dreven bruker av forumet, det er en annen sak..men ikke alle som kommer til et forum er medlemmer, eller, gamle medlemmer, så det å skrive ting og tang bak en sak bli bare tull, og fjortisaktig. Ok, solgt på nettsider som allerede er solgt er jo ok....men disse andre ideene...nei, de blir for tullete for meg. (mulig andre admin's eller modder går for dem, men da får de svare for seg selv)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det hadde jo vært en super ide, men spørsmålet er hvem som skal betale en programmerer for denne endringen? :) Jeg har nok med å holde forumet oppe, det tekniske er jeg dessverre ikke like god på.
 
Topp