Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Påminnelse - "privacy policy"

zapotek

Medlem
Er dette en nye regel fra Google, eller har den vært der hele tiden? Det er jo tonnevis med sider som ikke har dette.

(Linken virker forresten ikke)
 
Den funker og Privacy Policy er viktig. Husk at den MÅ være på engelsk selv om siden din er på norsk. Ikke put adsense reklame på siden hvor du har privacy policy'en.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Engelsk?

Den funker og Privacy Policy er viktig. Husk at den MÅ være på engelsk selv om siden din er på norsk. Ikke put adsense reklame på siden hvor du har privacy policy'en.

Fra:
https://www.google.com/adsense/localized-terms

"You must have and abide by an appropriate privacy policy that clearly discloses that third parties may be placing and reading cookies on your users’ browser, or using web beacons to collect information, in the course of ads being served on your website. Your privacy policy should also include information about user options for cookie management."

En engelsk privacy policy er da ikke hensiktsmessig for norske nettbutikker.
 
Har du parret en bulldog med en shitzu? :p

Privacy policy kan være på norsk for norske sider!

seriøst? på digitalpoint sier de at den MÅ være på engelsk uansett hvilket språk websiden er på. hmmm. Vel jeg har et par norske sider og begge disse har engelske policyer.. Har ingen ting å si så, men :p
 

picxx

Well-Known Member
Hehe, på DP sier de veeeldig mye rart :D

Var der jeg for første gang så at kona likte cheddar ost, og uka etter etter når jeg lagde lasagne med cheddar spytta hu ut hele greia, så nei.... DP kan du nok ta med et øsekar salt.
 
Topp