Kjapp og trygg hosting for Wordpress

CarbonCopyPro

hassajo

New Member
Hei alle sammen.


Jeg er en gutt på 29 år som har dervet med mye rart innenfor internett, laget web, sider, herbalife osv.. Men mitt problem er at jeg ikke har funnet et system som jeg synes jeg har passet inn i..

Mange firmaer rundt om lover gull fra dag 1, det har jeg sluttet å tro på, en ting er sikkert å det er at du må jobbe for å oppnå noe. Men tankegangen min er å jobbe så smart som mulig, og har endelig funnet min greie

URL FJERNET

Dette er et seriøst firma fra USA, er nå i 12 land totalt og er i full blomst.
Vi er en liten gruppe som har vært så heldige å få dette til Norge nå, og jeg ser veldig lyst på fremtiden.
Dette er en helt ny tankegang innenfor det å tjene penger på nett og jobbe smart.

Vi vil prøve å få oversatt noe av dette på Norsk i fremtiden, fordi jeg vet at mange ikke blir med pga språk.
Men en ting er ihvertfall sikkert, vi vil hjelpe alle som vil bli med oss, NB: Vi vil kun ha seriøse brukere med oss.

Ønsker du å ta en titt på hva jeg driver tiden min med, så se på min hjemmeside: URL FJERNET

Ønsker noen å ta kontakt med meg, er det bare å maile meg

Ønsker alle en riktig god dag, å et godt internett år.

Mvh
Hasse Andre Johnsgård
URL FJERNET
 
Sist redigert av en moderator:

hassajo

New Member
Ok, ser negativiteten her med en gag.

Der er lov å være skeptisk, og jeg beklager min iver i startfasen! Jeg tenkte ikke i det hele tatt når jeg postet dette innlegget.

Beklager godt folk!

Nå skal det sies at hvis du googler CarbonCopyPro nå, så kommer det opp en rekke seriøse aktører.
Vi I team Norge har sprengt Rising Star listene i CCP, vi har pr dags dato 2 av 5 der.
Selvsagt ser jeg skeptisen blandt folk, har jo vært veldig mye lureri opp gjennom tiden. Nå skal det sies at dette er 100% lovlig, og vi har veldig sterke støttespillere i ryggen. Vi har blandt annet blitt grundig sjekket opp av VG Nett, før vi fikk annonsere der!

Wealth Masters Internationl er et selskap vi jobber for, og dere kan jo søke litt å se hva det står for!
Jeg beklager nok en gang min tidlige post her, uten å tenke meg for mye om.

Vi har i dag en person som har tjent 43 000kr på 1 uke.. Noe som bekrefter at dette ikke er en scam!
 

kongen

kongemedlem
Ser ut som MLM. Man må betale for å få lov til å verve nye medlemmer, og man får betaling alt etter hvordan det går i sin "downline". Rett meg hvis jeg tar feil.

3 kjappe spørsmål:

1) Går det ann å tjene penger uten å betale først?
2) Er ikke dette MLM hvor såper og tannkrem er skiftet ut med ebøker og software, og man kan derfor lure med seg folk fra den digitale verden (internett) istedet for å mase på folk i den vireklige verden som sine venner og familie?
3) Får du betaling for hvert medlem du rekrutterer til din downline, eller får du betaling alt etter hvilke produkter de kjøper?
 

Anders

Medlem
43 000 kr på 1 uke er jo ingenting! Hørte om en som fikk 20 millioner bare på noen få minutter på en lørdagskveld mens han satt i sofaen og så på nrk1.

Det eneste han hadde gjort var å levere en lottokupong på den lokale butikken!

EDIT: Må bare komme med en morsom kommentar her, Hasse Andre Johnsgård sitt postnummer er 1337 :D
 
Sist redigert:

Tonny Kluften

Administrator
Wealth Masters Internationl er et selskap vi jobber for, og dere kan jo søke litt å se hva det står for!
Jeg beklager nok en gang min tidlige post her, uten å tenke meg for mye om.

Vi har i dag en person som har tjent 43 000kr på 1 uke.. Noe som bekrefter at dette ikke er en scam!

Hvis du ikke skjønte det første gangen, les her!!!

Det der er ikke måten å annonsere her på WF. Du må fortelle hvordan folk skal tjene penger, nytter ikke bare å legge inn en link som til og med redirecter til en affiliateside med CarbonCopyProreklame.
Fortell hva man tjener på og hvordan man gjør det eller hold kjeft.

hassajo, post èn gang til uten å fortelle hva det dreier seg om og du blir suspendert i 10 år.
 
Sist redigert:
Ok, ser negativiteten her med en gag.

Der er lov å være skeptisk, og jeg beklager min iver i startfasen! Jeg tenkte ikke i det hele tatt når jeg postet dette innlegget.

<babbel slettet>

Vi har i dag en person som har tjent 43 000kr på 1 uke.. Noe som bekrefter at dette ikke er en scam!

Pyramider og MLM-scams er basert på at det finnes idioter som er villige til å betale. Og det finnes det alltid. CarbonCopy er en klassisk MLM-scam, der all fokus er på pengestrømmen i systemet og nesten ingen fokus er på produktet som selges. Det gjelder å komme seg tidlig inn i systemet og få mange idioter til å generere penger.

Bra at folk på forumet her er våkne nok til å avsløre deg.

--

mvh

OI
 
Sist redigert:
U

Uregistrert

Guest
Jeg gjenåpner denne tråden igjen - rettet mot de som søker på nettet om dette og ikke mot forumets medlemmer.

Hva man bør sjekke:

Er virksomheten lovlig i Norge og EU, dvs. er dette en pyramide eller en ekte business?
Stortingets nettsted, 1. Sammendrag
Linken går til et Lovforslag til Stortinget, om å endre paragrafen om pyramider i Lotteriloven slik at den blir mer fleksibel. Forslaget er basert på et EU-direktiv som skal effektivisere kampen mot pyramider.

Det sentrale punktet er om en virksomhet driver med ordinært salg i et ordinært marked, eller om de baserer seg kun på verving av medlemmer. Denne virksomheten her driver kun med verving og interne kurs rettet mot verving, det er ikke salg mot et ordinært marked.

Firmaets produkt (BIB) er kort og godt del av et vervingssystem, det er ikke en ordinær business. Resten minner mistenkelig om ulike "nivåer" i en pyramide. Lotteritilsynet er blitt tipset om dette, men det kan ta tid før noe skjer.

Er argumentene troverdige?
Du får vite at dette er lovlig, og det begrunnes med at det ellers ville vært stoppet av myndighetene.
Du bør vel kanskje se på om denne TYPE virksomhet blir forsøkt stoppet, og ikke om man HAR stoppet akkurat denne virksomheten?
Eksempel - Enigro 16. juni: VG Nett| Dine Penger : Mulig nytt pyramidespill på gang (i samme artikkel er det også en sjekkliste for hva som særpreger pyramider)

Jeg har inntrykk av at samtlige som driver med dette har gått på villedning om at myndighetene stopper ting kjapt. Dette gjelder også folk som er høyt oppe i systemet i USA. Jeg ser ingen som ikke handler i god tro når jeg sjekker på nettet. Folk går på en forklaring hvis den er troverdig nok. Dette er ikke "fordekt virksomhet", folk står frem med fullt navn på nettet.

Samtlige her på forumet ser at dette er svindel når noen forsøker med snikmarkedsføring, men det ser langt mer troverdig ut for de som går på dette den vanlige veien.


Til moderator:
Jeg er klar over at dere ikke er glade i dette temaet her på forumet. Grunnen til at jeg poster her er at denne tråden havner høyt på søk i Google - dette er en av trådene som sjekkes av folk før de bestiller noe.

Dere har allerede sagt at dette er svindel, men jeg begrunner hvorfor det er svindel.

Jeg har vurdert det slik at en omfattende pyramidevirksomhet kan skade interesser til mange medlemmer her. Enkelte av deres besøkende risikerer å bli opptatt i lang tid hvis de går på limpinnen.

Hvis innlegget mitt er velkommen kan jeg eventuelt tilføye noe om hvordan folk blir lurt her, men jeg har egentlig postet det viktigste i dette innlegget.
 
U

Uregistrert

Guest
Jeg er litt usikker på hvordan aktiviteten min vil ramme medlemmer her, men jeg går ut fra at de fleste ikke har basert seg på en haug av annonser "Jobb hjemmefra" eller "Tjen 30-60.000 kr. i uka". De som kan tape på dette er de som har nettsider rettet mot folk som søker på "Jobbe hjemmefra" og slike ting.

Hensikten min er å bremse verving i dette systemet. Jeg er ikke mer sikker enn andre her på at dette er en pyramide, men vi er alle temmelig sikre. Pyramider skaper masse kaos både mens de pågår og når de kollapser.

Jeg har valgt ut tiltak underveis som har vært mulige å gjennomføre, og har unngått å spre aktiviteten til mange plasser. Fra 7. august har aktiviteten stort sett vært rettet mot kommentarer til en artikkel - en slags midlertidig arbeidsplass mens jeg undersøkte ting nøyere. http://www.glabladet.no/2009/05/carboncopypro-ferdig-hjemmebusiness-paa-1-2-3/ (langt nede blant kommentarene).

Innlegg i denne tråden er rettet mot å treffe de som sjekker CarbonCopyPRO på nettet. Tråden har vært mellom 2. og 4. plass i søk den siste tiden, og det betyr trolig at noen sjekker akkurat denne tråden. Jeg treffer noen av de som vurderer å delta, og noen av disse vil sjekke vesentlige detaljer nøyere.

Øvrige tiltak jeg har brukt er ikke effektive på kort sikt. Tips til Lotteritilsynet blir behandlet som "anonymt tips" og havner veldig langt ned i køen. Jeg kunne trolig funnet en kjappere metode der, men jeg var nødt til å peile inn hvordan saker behandles siden jeg mangler erfaring.

En kjappere metode overfor Lotteritilsynet er hvis en som vurderer å delta i dette sjekker selv, og spesifiserer at han IKKE trenger et helt nøyaktig svar. Nøyaktig svar krever hauger av undersøkelser, mens et "foreløpig svar" sikkert kan gis i løpet av noen få uker. Det holder med at 1 person gjør dette.

Omtrentlig innhold i en slik henvendelse bør være at man har mottatt tilbud om dette og vurderer om dette er seriøst - at man har sjekket på nettet og funnet at det har holdt på i USA i over 2 år uten noen saker mot seg - at enkelte norske nettsteder mener at dette er pyramide fordi all aktivitet er rettet mot verving og intern opplæring, og at de ikke har noe normalt salg av varer eller tjenester - at man kun trenger et omtrentlig svar på om denne type virksomhet er lovlig. Sammen med en enkel beskrivelse av produkter som tilbys burde dette holde.

Et omtrentlig svar kan spare hauger av tid. Det sparer folk for et tidkrevende regelverk med innhenting av opplysninger, svarfrister og diverse juridiske utredninger.

Samme metode kan sikkert benyttes i hele EU, det er felles regler for hva som regnes som pyramider. Et sted jeg sjekket påsto en deltaker at virksomheten var representert i 158 land, men jeg har inntrykk av at de må være tidlig i startfasen mange steder.

Jeg gjetter på at en tilsvarende metode også kan brukes i USA og flere andre steder. En høflig henvendelse "Er dette lovlig?" kan være mer effektiv enn klagesaker eller andre formelle metoder eller ihvertfall KJAPPERE.

Det som er litt spesielt i denne saken er at samtlige deltakere ser ut til å handle i god tro. Dette gjelder også de som er høyt oppe i systemet. Folk TROR at dette er "genial forretningsplan" straks de er inne i dette systemet. De mottar haugevis av bekreftelser både før de deltar og mens de er i systemet. Det er først når man sjekker de riktige tingene LOGISK man vil se at det er en pyramide.

Jeg gjetter på at dette er det siste innlegget mitt her. Jeg driver normalt ikke med "pyramidejakt", så aktiviteten min var først og fremst rettet mot å finne ut av hvilke tricks som blir brukt for å lure folk (unngå å bli lurt av slike ting selv).

Morten
 

hansson

Langveisfarende
Umulig å unngå å se annonser for CCpro nå om dagen, og det man blir tilbudt på en av landingssidene deres er det reneste sludder. Her har vi en webdesigner i vill amfetaminrus, og automatisk oversatt vissvass. At voksne folk kan gå på dette er en gåte.

Noen høydepunkter:

"Denne siden inneholder sterke elementer av ærlighet, integritet stasjon, lidenskap, og noen litt "fargerikt språk"."

"De $ 143,000 som jeg tjente på 1 mnd, tjente jeg på systemet, på samme kompis som du skal gjøre." (Kommentar: Freudian slip à la Google Translate. Kjernen av ccpro-systemet er vel å tjene penger på "kompisen" din.)

"Det virkelige beviset Er Hva Gruve
"Nye" Har Tjente så langt ..."

"Dette timer resepsjon Helt Utrolig Ut ...
Hvordan Kan Jeg Vite Ved Dette er Riktig? "

"Jeg nå tjene mer på én enkelt dag enn jeg pleide å tjene i 2 måneder" (Kommentar: Jeg bavian ikke så smart men jeg jaggu tjeneh mye pæng. Ugh ugh.)

"Fra 12 år i Rettshåndhevelse Making peanøtter ..." (Ja vi bavianer som jobbe i rettssystemet (?) også like peanøtter men 1 sted ma grensa ga)

Landingssida tilhører brukeren sigvek. Ta en kikk på makkverket selv:
Entrepreneurs Wanted
 
Topp