Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva gjør du akkurat nå?

picxx

Well-Known Member
Selv er jeg akkurat ferdig med å oppdatere 3 blogger + å forfatte en artikkel til et annet medie. Liten pause nå, før jeg går igang med 4 nye artikler.

Hva gjør du nå?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Har akkurat fått installert et CMS jeg syns så intressant ut, og tenkte jeg skulle se videre på dets funksjoner og slikt i morgen. Ellers har jeg også fått satt opp og testet 2 nye innstikk til Wordpress, som jeg også skal kikke nærmere på i løpet av morgendagen.

Det jeg gjør nå er og skrive denne posten på Webforumet, og skal finne senga straks jeg klikker på "Legg inn hutigsvar" under her. :) Natta!
 

peterandrej

pensjonert moderator
jeg banker kjerringa. prøver å få gjort unna disiplineringen før helgen er over. hun har blitt myyyye bedre etter at jeg sendte henne på en disiplinskole i Iran, men alt kan forbedres:)
 

picxx

Well-Known Member
-- akkurat stått opp (nei, det er ikke hver dag man hopper ut av køya 05:00) og tråler nettet litt før jeg skal ta med familien på "tamboon" hos svigermor i dag.
 

Keanu

Geek
Hva, egen twitter-tråd er på forumet? :)

Uansett, jeg tar et glass rødvin og oppdaterer meg på siste dagers nettaktivitet etter en dag på fjellet.
 

picxx

Well-Known Member
--trur jeg har 4 i promille, så jeg burde ikke skriv eher....

-- see you uin about 2 days ;)
 

Gaasehud

Medlem
Vært på fjellet uten PC og nett en uke. Føler at verden har gått under og nettet lagt ned - altså må jeg oppdatere meg og pc'n min litt nå. :D
 
Topp