Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Heisan sveisan

n0stra

Medlem
Fyr ifra Trondheim med bakgrunn fra informatikkstudiet ved HiN, sitter idag i en "kjedelig" konsulentjobb og har hatt en liten importbusiness på si som nå har begynt å bli vel stor så tanken er å etablere egen gesjeft og få satt meg opp en nettbutikk.

Datt over dette forumet da jeg søkte etter informasjon om diverse ecommerce løsninger. Tanken er eget NUF, import fra USA (har en leverandør som er til å stole på), lager og salg/bestilling hjemmefra og markedsføring gjennom diverse klubber, forum og lignende samt kursing (har opplevd stor interesse til tross for tilnærmet null markedsføring). Produktet er bilrelatert og engasjementet blandt kundene har vært stor og jeg elsker produktet og har lang erfaring med det selv.

Ønsket er å oppfriske kunnskapen innenfor webløsninger, se hva som finnes av moduler og løsninger, få på plass et kurant design, planlegge den øknomiske utviklingen samt finne de fleste feller før man setter igang. Spesielt regnskap, utgiftsføring, avdrag, kostnader og hva man bør ha i inntjening. Håpet er å kunne leve av det :)
 

Gaasehud

Medlem
Velkommen til forumet! :)

Høres ut som en hyghelig kar med teft for business - kan du "røpe" hvilket bilrelatert produkt du selger? ;) Her kan du nok få god hjelp med websaker, n0stra!
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til webforumet :)
 
Topp